Dimecres, 1/11/2017
2805 lectures

Dues trucades de telefon

Aquesta setmana he rebut dues trucades de telèfon que voldria no haver rebut, de dues empreses. Ambdues trucades amb un objectiu similar.

La primera d’elles ha estat del BancSabadell, entitat de la quual, a més, en sóc accionista. Conec personalment a la persona que m’ha trucat. Hem parlat una estona breu i cordial, però no m’he pogut estar de fer una queixa: BancSabadell envia periòdicament als accionistes una carta en la queè hi ha un llistat d’ofertes “exclusives” per a ells. BancSabadell ha sigut una de les primeres, sinó la primera empresa catalana, que ha canviat la seva seu social i l’ha portat fora de Catalunya. Ho ha fet, segons diuen, per garantir la seguretat dels dipòsits dels clients. BancSabadell no tenia obligació de consultar-ho o de portar-ho a votació dels seus accionistes. Els seus estatuts ho permeten de fer. Després, des d’Espanya, segurament pensant en Caixabanc, han fet les modificacions per a que la consulta als accionistes no faci falta en cap cas.

Val. No cal consultar als accionistes. Però si els  envies una carta periòdicament, oferint una oferta de vins que no et compraràs, no pots enviar a aquests accionistes també una carta informant de la decisió de canviar la ubicació de la seu social? No pots explicar-ne els motius? Quin és l’abast d’aquesta decisió?

Doncs no. Sembla ser que no pot ser. Cap comentari més.

La segona trucada ha sigut d’una empresa que trucava en nom de Servisimó Igualada per preguntar-me si volia contestar una enquesta sobre el grau de satisfacció de la meva última visita al taller.

M’he negat a contestar i he explicat breument i enfadat, el motiu de no voler fer-ho.

Resulta que el meu cotxe, un Skoda, és un dels models que l’empresa Volkswagen va manipular per tal de falsejar els nivells d’emissió de contaminants. Això es va descobrir als EUA i està clar, Europa no va poder amagar-ho.

He rebut diverses cartes del ministeri recordant que havia d’anar al taller per a que em fessin la modificació corresponent. Finalment he hagut de fer-ho.

És d’un cinisme indescriptible que et diguin que et vas comprar un cotxe amb unes característiques i que ara no les tindràs, però que aquesta modificació serà gratuïta.

Que havia de contestar a la persona que volia que li donés la meva opinió? Si el cotxe va estar a punt a l’hora que em van dir? Si la persona que em va atendre em va rebre correctament? Si tornaria a portar el cotxe al mateix taller? Oi que no puc dir-li que m’he cabrejat amb la marca perquè em van vendre una cosa que no era tal?

Doncs no cal respondre a cap enquesta.

En resum, dues trucades en les que m'ha quedat clar que foten el que els hi surt dels ous.

Altres articles de Lambert Jorba

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.