TORNAR
PUBLICITAT

Un cop més... la Hispano: Vergonyós, penós, indignant!!!

societat
Dijous, 27 abril 2017. 12:23. Una usuària

Un cop més... Vergonyós, penós, indignant... Dijous 27 d'abril de 2017, trajecte Igualada-Barcelona, amb la Hispano que ha sortit de l'estació d'Igualada a les 6:55h., amb matrícula 4220-GYN. Plovent a bots i barrals. I, en sortir a l'A2, el vidre parabrises de l'autocar, entelat.

Arribem a Castellolí i continua entelat, anant a pitjor. M'aixeco del seient i pregunto al conductor si hi veu bé, si almenys veu la carretera, i em diu que NO, i que "no me funciona el aire para desempañar", "ahora abriré la ventana a ver" (aquesta és la seva resposta).

Al·lucino! Porta entre 50-70 passatgers a càrrec seu, i veig que vetllar per la seguretat dels usuaris no és gens prioritari. El conductor segueix conduint, amb la finestra de la seva banda oberta, cosa que fa que entri aigua i fred, tant per ell com pels passatgers que estan ubicats en els seients de davant. I seguim per l'autovia, sense veure res, pel carril del mig, a 80 km/h, fent alguna "essa" i amb la resta de vehicles tocant el clàxon. Una vergonya!!! És una vergonya que això continuï passant a hores d'ara! I el conductor és qui menys culpa té. S'estava mullant, li entrava fred per la finestra, de tant en tant intentava netejar part del seu vidre de davant per poder tenir una mínima visibilitat... Però com sempre, ens diuen que tenen l'ordre de fer el trajecte. Ell, sí o sí, segueix, perquè ha de portar tots els passatgers al seu destí (ordres des de dalt).

I això es continua permetent.

Uns autocars tercermundistes, sense revisions, sense manteniment, etc. Ja pot anar dient l'Ajuntament que prenen mesures. Bla, bla, bla... Potser amb els horaris, retards i overbooking s'ha aconseguit alguna cosa, però el que és més important: de la seguretat del passatger, res de res. Fa 22 anys que agafo la Hispano, de dilluns a divendres, i realment puc dir i confirmo que el servei, amb els anys, ha anat a pitjor (tret del Bus Express, també cal dir-ho). Però és que, d'ençà que la concessió es va donar a qui se li va donar... estem parlant d'"atemptar contra la seguretat dels usuaris, posar-los en perill i no vetllar per ells".

En fi, ja estic farta de posar queixes a l'aplicació "Hispano Fail", ja sigui per retards, perquè l'aire a l'estiu no funciona, perquè la calefacció a l'hivern no va, perquè els neteja-parabrises no funcionen en dies de pluja o, com avui, que es fa el trajecte Igualada-Barcelona sense visibilitat. Sr. Alcalde, Marc Castells, senyors de la Hispano, posaran remei ja, d'una vegada, a totes aquestes precarietats? O, potser, fins que no tinguem un ensurt, no cal posar-hi remei?


10 Comentaris

M

Maria Vilardell

Igualada

3 de maig 2017.12:15h

Respondre

A veure si ho entenem tots d’una vegada.
FINS QUE NO HI HAGI UN MORT O MES, AIXO NO S’ARREGLARA,,per molt que digueu,critiqueu i patalejeu. I el sr Castells que li agrada tant surtir a les fotos... Llegir més veurem que fot.

17 de maig 2017.04:28h

U

Usuario hispano

28 d'abril 2017.08:47h

Respondre

Viernes 28 de abril 8:30 hispano averiada en tercer carril B23 altura esplugues. Usuarios andando por la B23 para subirse a otro hispano que ha parado para recogerlos... Otra anecdota mas... Para... Llegir més apuntar a la lista

A

Altr@s Usuaris hispano

14 de maig 2017.01:20h

Les persones importem poc tant a polítics, a la majoria d’empleats del hispano i als infiltrats que viatgen diàriament a saber qué!

És molt trist tot plegat!

J

Jordi Vilamul

Igualada BUS

28 d'abril 2017.07:46h

Respondre

Amics lectors i usuaris del BUS a veure si ho enteneu al Castells si no hi ha una foto d’ell tot li ve gran, val?

P

Penita, pena !

27 d'abril 2017.21:12h

Respondre

Penita, pena de tener estudios y trabajo en grandes ciudades y volver a este circo !

U

Usuaria

27 d'abril 2017.20:56h

Respondre

retrasos, asientos rotos, parte del techo descolgado, congelación, conductores que se pican con los camiones, conductores que arrancan antes de que te sientes y provocan que casi te caigas por el... Llegir més hueco de la escalera, conductores nuevos a los que tienes que decirle la ruta y malas contestaciones, entiendo que alguna que otra vez algún pasajero pueda resultar molesto pero eso no es motivo para contestar de esa manera.
¿me dejo algo?

U

Usuari Hispano

Igualada

27 d'abril 2017.15:25h

Respondre

La gestió que fan és fatal. El bus directe de les 9 fa setmanes que deixa més de 10 perones fora cada dia i això arribant a les 09.05 a l’estació en moltes ocasions, cosa que fa que... Llegir més l’autobus que va per pobles hagi d’esperar (per intentar no deixar gent sense viatjar) però que depenent del retard acaba marxant igual retrassant tot el cicle i deixant usuaris sense sortir fins al següent autobús. Aquesta és una de moltes... Totalment d’acord amb el relat del mal estat d’alguns dels autobusos en els que quan fa fred no posen la calefacció, vidres que s’entel.len i fins i tot goteres...

M

Montse

Odena

27 d'abril 2017.13:55h

Respondre

Como te entiendo, una vez, el conductor tuvo q parar en la gasolinera del Bruc, porque se le calentaban los frenos. Llamo a sus supervisores y le dijeron que continuara el trayecto, el pobre hombre... Llegir més angustiado, sabiendo la responsabilidad q conlleva si ocurriera algo... Vergonzoso. En Odena, muchas veces se saltan la parada de funosa (no todos los conductores, hay q decirlo tambien), su respuesta es como nunca hay nadie... Y como lo sabes?? Yo he visto gente subir en esa parada y si estan alli esperando??!!

r

rafael

IGD

28 d'abril 2017.08:18h

Aquest mateix autobús al mes de febrer cada dia a la tarda (sortida bus expres BCN 18.15) durant una setmana havia de parar a dalt del bruc perquè el motor s’escalfava en excés i no podia... Llegir més circular per risc d’incendi. Ens havíem de baixar de l’autobús per perill d’incendi i esperar que passés el que venia de línia pels pobles. ni tan sols enviaven un des d’igualada a recollir a la gent. El pitjor, l’endemà al matí tornava a haver-hi el mateix autobús amb la complicitat del conductor. Còmplice, perquè perfectament poden denunciar aquesta situació davant els mossos, són qui mes informació tenen i qui més capacitats estan per tirar endavant la denúncia. Però amb tot ,s’estimen més posar en perill la vida dels passatgers per no perdre el seu lloc de treball. Lamentable reflex de la nostre societat. La por ens fa perdre la humanitat.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.