TORNAR
PUBLICITAT

L'amalgama de moda, cuina i cultura reedita l'èxit al setzè Rec.0

S’espera oscil·lar altre cop sobre els 120.000 visitants

cultura
Dimarts, 16 maig 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'impuls de les activitats paral·leles, conjuntament amb la capacitat d'atracció de les grans marques, han tornat a omplir de gent i color el Barri del Rec. La setzena edició s'ha viscut amb intensitat i amb una meteorologia quasi òptima, excepte el xàfec del dijous 11.

Aquest dissabte, la capital anoienca tancava quatre dies intensos on el barri del Rec s'ha transformat en un gran espai comercial molt singular. El públic ha respost i a l'espera de tancar dades, s'espera continuar amb la tendència de les darreres edicions amb una assistència d'unes 120.000 persones en els quatre dies.

Una de les actuacions musicals del Rec.015L'organització es mostra satisfeta pel "perfecte equilibri" amb l'oferta de grans marques de nivell internacional. Un total de 88 marques que han valorat molt positivament la seva estada al Rec.015 ja que han pogut entrar en contacte directe amb nous públics, en alguns casos donar-se a conèixer i en d'altres observar els comportaments dels seus seguidors per tal de millorar o aportar coses noves a les seves botigues full price. El Rec.0 doncs, també es consolida com a banc de proves de retail per algunes empreses.

Acaba amb nota també l'extensa oferta musical i artística, en els tres escenaris repartits per tot el circuit. La Segona Hora de Rac1, I want U back, Shadow Sessions o Sergi Estella van acumular una gran audiència amb ganes de divertir-se i passar-ho bé. Hem gaudit de presentacions de llibres com el de la Raquel Riba, creadora del personatge de la Lola Vendetta, de dansa urbana i de tallers infantils a l'espai Reckids. Les marques aposten, cada cop més, per participar d'aquesta programació i d'aquesta manera han sumat amb concursos, sortejos, tallers i tot tipus d'accions per atraure el seu públic.

Un paper clau en aquest sentit, l'ha jugat el Rec Street Food, que ha esdevingut un festival gastronòmic en sí mateix, amb la oferta de food trucks, prop de 40 en aquesta edició, i dels restauradors de qualitat en el pop up bar. Els patis de food trucks s'han omplert de gastrònoms ocasionals aprofitant les grans estones de Sol, que ens ha acompanyat els quatre dies.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.