TORNAR
PUBLICITAT

Masquefa lliura diumenge els premis del II Concurs d'Autobiografies Lingüístiques

S’obre ja la tercera convocatòria per aquest premi organitzat per l’Alzinar

cultura
Dimarts, 17 novembre 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Diumenge 22  de novembre,a les 12 del migdia a la sala d'actes de L'Alzinar de Masquefa es farà el lliurament dels premis del II Concurs Internacional d'(Auto)biografies lingüístiques. L'edició anterior va reunir treballs en llengües tan distintes com l'akan, l’alemany, l'amazic, l'àrab, el maia iucatec, el portuguès, el triestí i l'urdú en el cas dels treballs guanyadors, a més del català, i l'anglès, el castellà, el croat i el wichi en altres treballs presentats.

L'organització destaca la gran qualitat dels treballs presentats i ho atribueix al precedent que van crear els guanyadors de la primera edició. Enguany competeixen històries de França, Rússia, Polònia, Lituània, Veneçuela i també hi ha la participació d'autors catalans, entre els quals un masquefí. Com a novetat més important d'aquesta segona convocatòria destaca la col·laboració de la Xarxa Vives d'Universitats que ha promogut el concurs en les universitats dels territoris de parla catalana.

El lliurament de premis de la primera edició, fa un anyL'acte de lliurament serà presentat per Núria León i comptarà amb la presència de membres del jurat i representants de L'Alzinar, la Fundació Aurèlia Figueras i el Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades de la Universitat de Barcelona, entitats organitzadores del concurs. En el transcurs de l'acte es projectaran els treballs finalistes, es llegirà l'acta de resolució dels premis i s'obrirà la tercera convocatòria del premi que restarà oberta fins el 15 de setembre de 2016. Al final se servirà un refrigeri. L'acte és obert a tothom.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.