TORNAR
PUBLICITAT

La proximitat amb els clients que ofereix Rec.0 atrau les marques

Enguany s'aposta per les marques infantils

economia
Dijous, 24 maig 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Rec.05 es presenta amb un circuit de més de quaranta marques de moda d’entre les quals més d’una desena s’estrenen, d’altres repeteixen edició, i fins i tot n’hi ha que ja són veteranes per que hi participen des del primer dia. Són marques de roba i sabates molt diferents, però que totes coincideixen en què Rec.0 els aporta molt més que ventes.

Rec.05 aposta per la moda infantil

Pop up de Chinche. Arxiu

Queden pocs dies per que la moda, la cultura, el patrimoni i la creativitat siguin presents a Igualada, englobats en la sisena edició de Recstores. Un cop més, les marques de moda i els dissenyadors de renom muntaran les seves botigues efímeres per vendre els seus estocs al barri adober del rec.

Més enllà de les vendes, la majoria de marques que participen al Rec.0 Experimental Store coincideixen en què és una bona manera de tenir contacte amb el públic. Xavier Sanpera és responsable de la marca de sabates Kickers i enguany serà la seva primera edició al rec. ‘Per nosaltres aquest esdeveniment és la millor fórmula de tenir una visió directe del consumidor per que sempre tractem amb els botiguers i els comercials, però mai amb els consumidors’, assegura. Sanpera afegeix que ‘establirem un feedback important amb el públic que ens donarà pistes del què agrada i què no agrada als consumidors’.

Captivats per la filosofia de l'esdeveniment

Una altre de les raons per les quals les marques accepten participar al circuit de moda de recstores és la filosofia de l’esdeveniment. El responsable de Kickers és manresà i de petit va anar a l’escola a Igualada. 'Conec molt bé el que va ser el barri i encara entenc molt més el concepte de Rec.0, per això crec que és molt interessant poder ajudar a fer reviure aquest antic barri industrial’ explica Xavier Sanpera.

Una visió semblant té el responsable de la marca de moda infantil Chinche, que és present al Rec.0 des de la primera edició. Comenta que ‘el primer dia que ens van trucar per participar ens va captivar la idea de poder muntar una botiga en una antiga fàbrica i a més a més, ajudar a recuperar un antic barri d’Igualada’. Pels responsables de Chinche el projecte Rec.0 Experimetal Stores ‘té un plus afegit respecte altres esdeveniments per que té un caire molt més romàntic el fet de poder customitzar la nostra pop up en un dels magnífics locals que té aquest barri’.

Aposta per la moda infantil

En l'edició del Rec.05, que tindrà lloc els dies 7, 8 i 9 de juny, els organitzadors han fet una aposta important per les marques de moda infantil. Firmes com Desigual Kids, Micu Micu, Yporqué, Bobo Chose, entre altres, oferiran els seus estocs de moda infantil a bons preus. El responsable de Chinche, fins ara una de les poques marques infantils al circuit de moda Rec.0 manifesta tenir 'un doble sentiment ja que m'alegro que els organitzadors apostin per la moda infantil, però a la vegada em fa respecte el fet de tenir tant a prop la meva competència'.

En total seran 15 les marques infantils que participaran en aquesta edició: Bean’s Barcelona, Bobo Choses, Buff, Custo Growing, Chevignon Kids, Chinche, CKS, Desigual Kids, Lacoste, Micu Micu, My bag’s, Naf Naf Enfant, Mon Marcel, Textura Baby, Yporqué.


1 Comentaris

j

joan enrich

igualada

24 de maig 2012.13:09h

Respondre

roba i sabates
que esperem a que alguna s´insta.li a la ciutat d´Igualada
tenim coneixement de textil,punt, pell
que arrelin a Igualada, cluster dels sectors
els pots anar bè a ells i... Llegir més nosaltres
braços oberts¡

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.