TORNAR

Rec.05 supera en vendes i visitants l’edició anterior

Molts visitants vinguts d'arreu del país

economia
Dilluns, 11 juny 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Satisfacció i molta alegria entre els organitzadors i els responsables de les botigues efímeres per l’èxit de la sisena edició de Rec.0. Enguany s’han superat les xifres de Rec.04 tant en nombre de visitants, la majoria de fora d’Igualada, com en vendes.

Customitzacions de camisetes

El Rec.05 va arrencar amb força en la primera jornada. Tot i no tenir xifres exactes, Marina Iglesias, una de les organitzadores, assegura que ‘el dijous es va superar el nombre de visitants i també de vendes respecte la primera jornada de l’edició anterior’. Pel que fa a la resta de dies ‘el divendres, com sempre passa, va ser el dia menys concorregut de visitants, en canvi, el dissabte el barri es va omlplir de gom a gom’. Segons Iglesias ‘la majoria dels visitants que ha vingut al Rec.05 són de fora de la ciutat, procedents de la comarca i de la resta del país’.

Públic molt participatiu

L'agenda d'activitats programades en aquesta edició també va ser tot un èxit. Debats sobre el desenvolupament local de barri, conferències sobre el valor de les marques, els concerts de RecMusicBox, les sessions de dj's... totes van ser seguides per un gran nombre de persones.

També l'espai Desigual, on es customitzaven camisetes i es realitzaven diversos tipus de perfomances van tenir molt bona acollida entre el públic que es va mostrar molt participatiu.

Els nous espais captiven al públic

A més de la transformació de les adoberies, el públic va quedar captivat pels dos espais que es van obrir: el conjunt fabril del ‘Vapor de baix’, i els horts de cal Companys. Alguns dels visitants consultats per aquest diari opinaven que era 'molt autèntic el safareig que hi havia a la Baixada de la Unió' i 'molt encertat el disseny que han fet els alumnes d'Elisava per als dissenyadors independents'.

També les gallines del bar Estrella Damm van cridar l'atenció, i no era estrany veure com la gent intentava fotografiar-les.

L’ampliació del circuit, tema de conversa

Enguany les botigues efímeres, més de 40 marques, estaven ubicades al llarg d'un circuit més ampli i això també va ser un dels temes de conversa. Per alguns el recorregut es va fer massa llarga, en canvi per d'altres aquesta ampliació era positiva per que es podia caminar millor.

El nou bar del Traginer

Coincidint amb els tres dies del Rec.05, els familiars i amics del Museu del Traginer també van obrir les portes del seu taller remodelat en bar, just a l’encreuament del carrer Creueta amb el carrer del Sol. Aquest espai únic per conèixer el món del traginer, també va ser molt concorregut pel públic. Són molts els que es van asseure a menjar entre eines, carros i carruatges. També van tenir èxit els diversos concerts de petits artistes de la comarca que es van programar al jardí chill-out preparat per l’ocasió.

Fotogaleria


2 Comentaris

J

Jordi Besa

Igualada

11 de juny 2012.22:55h

Respondre

No puc estar més d’acord amb tu Jaume. Certament, que 35.000 persones o més, vinguin a la deprimida Igualada no pot ser més motivador i engrescador de cara a tots els comerços de la... Llegir més ciutat.
Podem refumfunyar i donar l’esquena maleïnt el REC (com fan uns pocs) o, treure la vena emprenedora (de vegades endormiscada) i de bon comerciant per captar, ni que en siguin 25, 50, 100... visitants del REC; que ja que estan aquí, ”seduïr-los” a que ampliïn la ruta per d’altres indrets d’Igualada.
I jo ho deixo anar...que hagués passat si haguéssim fet coincidir l’Igualada Nit de Shopping i el REC?
Tots hem de sumar.
Per cert...felicitar al REC, un exemple de superació constant, i en temps de crisi!

j

jaume rodriguez emrich

igualada

11 de juny 2012.07:44h

Respondre

Del REC05 al REC06 . Igualada i el REC , el REC i el comerç textil de Igualada.
Que el REC es un èxit no es pot negar ningú , un èxit conceptual ,de oportuitat, am capacitat màxima de captar... Llegir més expositors i visitants en quantitat i qualitat i am un impacte econòmic i mediatic innegable, per la Ciutat
Entenc es un símbol mes per els emprenedors, del que a Igualada es possible, i el igualadins son capaços . Per tant felicitats i gracies
Però ,permetin-me una reflexió , que els REC´S , reflexionin sobre el model i la integracio am la Ciutat.,El risc es morir d èxit.
I a els comerços tèxtils de Igualada no culpin el REC els seus problemes , busquin en el REC una nova oportnitat, i TOTS UNEXIN esforços , que no s escoltin crits de guerra am demandes absurdes Perque no oblidem que som la comarca mes deprimida de Catalunya. Sumant aturarem l atur.Dividim acabarem en un desastre.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.