TORNAR
PUBLICITAT

Els usuaris d'Igualada valoren amb un notable la gestió del servei d'Aigua de Rigat

L’enquesta de satisfacció del 2018 realitzada per la companyia detalla les opinions dels usuaris del servei d’aigua, que han puntuat l’empresa amb un 7,94.

economia
Divendres, 18 gener 2019. 09:20. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Aigua de Rigat, empresa gestora del cicle integral de l’aigua, ha estat valorada positivament pels usuaris d’Igualada. Així ho evidencien les enquestes de satisfacció del 2018, que han comptat amb una mostra de 100 persones del municipi i que té un nivell de confiança dels resultats del 95,5%. El 60% dels enquestats han expressat valoracions satisfactòries (de 8 a 10) del servei que els ofereix la seva companyia d’aigües. De fet, la puntuació mitjana del servei és de 7,94 punts (sobre 10).

Entre els aspectes que valoren més positivament es troba, amb una puntuació excepcionalment alta, l’atenció rebuda per part de la companyia, valorat amb 9,00 punts, seguit de la continuïtat en el subministrament i de la pressió amb la qual arriba a la seva llar.

Així mateix cal destacar que un 87% dels enquestats recomanaria la seva empresa subministradora d’aigua i que un 79% seguiria amb la seva companyia d’aigua si tingués capacitat d’elecció, davant d’un 2% que es manifesta contrari.

Una dada que crida l’atenció de l’enquesta és la comparació del servei de l’aigua amb altres serveis (gas, electricitat, neteja de carrers, escombraries, manteniment de parcs i jardins i neteja de carrers). La companyia d’aigües és la més ben valorada i se situa en primera posició, amb 8,30 punts, seguida de la companyia de gas.

Els hàbits de consum d’aigua són un altre assumpte a destacar dins la gestió del servei del municipi. A Igualada, el 19% de les llars beuen aigua directament de l’aixeta.

El procés de realització de les enquestes es va fer telefònicament, entre agost i octubre del 2018. La prioritat d’Aigua de Rigat és conèixer el grau de satisfacció de les persones, analitzar punts forts i àrees de millora del servei, captar els requeriments que puguin sorgir i generar un sistema comunicatiu transversal que optimitzi la gestió del servei de l’aigua.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.