TORNAR

Trilogi canvia de nom i passa a ser TLG Commerce

La facturació de l’empresa igualadina s’enfila fins vora 3,4 milions d’euros el 2016

Empresa
Divendres, 17 febrer 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La firma igualadina continua amb un robust creixement en el mercat internacional, especialment a l'Àsia. Ara mateix, es dóna servei a tres centenars de marques com Munich, Media Markt o Lacoste.

La firma anoienca Trilogi, dedicada al comerç electrònic, ha incrementat un 36,4% la seva facturació durant el passat 2016. L'empresa, que al 2015 va facturar 2.470.000 euros, ha arribat als 3.370.000 durant l'exercici 2016. La bona acollida de la solució eCommerce per part de les marques internacionals que treballen amb aquest software, empeny a la companyia "a apostar por la globalització del seu mercat". En aquest sentit, a partir d'aquest febrer, Solutions Trilogi S.L. deixa enrera la marca Trilogi per passar a denominarse TLG Commerce.

L'equip humà de Trilogi, a la seu igualadinaAra, amb dues delegacions a Àsia -Hong Kong i Shanghái- i la recent obertura d'una oficina a Barcelona aquest 2016, l'objectiu econòmic de la companyia "és assolir una facturació de 4 milions d'euros als mercats d'Espanya i Àsia al 2017". De cara al mercat asiàtic, es vol fer per segon any consecutiu, "un increment de facturació del 70%, a més de consolidar-se com una de las agències eCommerce amb solució pròpia de software i hosting" a Xina i als països de la seva àrea d'influència.

Les estimacions del 2016 preveien un creixement que situava la xifra de tancament en els 3'2 milions, però s'ha superat aquesta previsió. Pel que fa a recursos humans, en l'exercici anterior es va completar l'ampliació de plantilla prevista per l'àrea de màrketing, que reforça les estratègies online dels clients de TLG Commerce. Actualment l'empresa dóna servei a més de 300 marques entre les que destaquen Media Markt, Lacoste, Herman Miller, Volkswagen, Munich, o Yerse.

La solució eCommerce, de la companyia establerta a Igualada competeix amb les millors solucions que existeixen actualmente a nivell mundial. Per aquest motiu durant el 2017, l'equip d'I+D continuarà llançant nous productes. Un dels més destacats és una nova eina que sorprendrà al sector i que connectarà les marques amb els consumidors d'una forma més directa. Una altra de les novetats de LogiCommerce per aquest 2017 serà el llançament d'una nova eina, el Total Ecommerce Analytics (TEA) que posarà a l'abast dels eCommerce Manager una gran quantitat d'informació (eCommerce + Analítica). Aquesta eina s'ha dissenyat per facilitar la presa de decisions en temps real dels responsables de les botigues online.

En referència a la innovació tecnològica, durant el passat 2016 s'ha executat la migració dels clients de TLG Commerce a una de las plataformes més robustes i segures que existen a nivell mundial: Amazon Web Services. El sistema conegut com Elastic Cloud (escalabilitat automàtica segons demanda) és una prestació d'alt nivell de la qual ja poden gaudir les botigues online desenvolupades a TLG Commerce, i que s'ofereix per primera vegada a Xina en la modalitat SaaS (software as a service).


L'empresa actualiza contínuament el seu software, LogiCommerce, amb el llançament de nous mòduls per  cobrir les exigències dels consumidors. També és prioritari el desenvolupament d'integracions amb eines consolidades al mercat que ofereixen valor afegit a la LogiCommerce, la solució per a botigues online de TLG Commerce.


1 Comentaris

J

Jaume rodguez enrich

17 de febrer 2017.09:13h

Respondre

Igualada en el Món..Felicitats.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.