TORNAR
PUBLICITAT

L'IHC reclama a la Cers una resposta sobre la sanció a Sergi Pla

El comitè de competició no s’ha definit a poques hores de jugar contra el Lleida

esports
Dissabte, 13 gener 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La targeta vermella que va veure Sergi Pla a Itàlia, en la ronda anterior, encara porta cua. I tot perquè el comitè de competició de la Cers (l'organisme europeu encarregat de l'hoquei patins) no s'ha reunit encara per quina sanció rep el jugador. Ja no va jugar per prevenció en l'anada contra el Lleida. I ara, en poques hores, es juga una tornada decisiva.

El club arlequinat ha manifestat les darreres hores la seva indignació per la situació que viu el jugador Sergi Pla en competició europea. El davanter osonenc encara està pendent de la resolució del comitè de competició de la federació europea sobre la targeta vermella que va veure al partit de tornada davant del Sarzana. Aquesta indefinició és un llast important per a l'entrenador Ferran López, que no sap si comptar amb un dels seus puntals.

Pla, davanter de l'IgualadaPla va veure la vermella el passat 25 de novembre, ara fa un mes i mig. Des de llavors, el comitè europeu no s'ha pronunciat sobre el jugador, que ja no va jugar per prevenció el partit d'anada de vuitens, ja que el club no havia rebut resposta sobre la seva disponibilitat. Sergi Pla es troba amb la mateixa situació de cara el partit d'avui. Malgrat haver-se perdut el partit d'anada, l'Igualada Hoquei Club encara no ha rebut resposta ja que el comitè no s'ha reunit. El club vol mostrar el seu malestar i la seva perplexitat davant la situació que viu amb el comitè europeu, ja que a causa d'això, disposa d'un jugador sènior menys per disputar la Cers.

 

 

 

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.