TORNAR
PUBLICITAT

L’empresa Munich guanya un premi de comerç electrònic

Per munichmyway.com, un web on l’usuari es pot personalitzar el producte

Dissabte, 17 abril 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La marca Munich ha estat guardonada en la categoria ‘equipament esportiu’ en la primera edició dels E-Comm Awards, que pretén distingir —a nivell de l’Estat espanyol— aquelles empreses que innoven en l’àmbit del comerç electrònic. El jurat internacional va validar d’aquesta manera els resultats obtinguts en la votació popular, que havien designat munichmyway.com com a guanyador únic.

Munich My Way

Aquesta eina en línia permet als consumidors crear una Munich personalitzada segons els gustos i preferències, seleccionant entre més de 3 bilions de combinacions possibles (el color de la sola, els acabats, la pell...). El model ‘Gresca’, un dels més característics de Munich, és el primer que es presenta amb aquesta nova aplicació en línia.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.