TORNAR
PUBLICITAT

L’Ajuntament ofereix suport tècnic a les entitats igualadines per tramitar les subvencions 2017

El termini de sol·licitud d’ajuts per a les associacions comença a finals de mes

societat
Divendres, 17 març 2017. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Per primer cop, les sol·licituds s'han de fer exclusivament per via electrònica, degut a l'entrada en vigor de la nova legislació. Hi haurà un tècnic a l'Espai Cívic Centre per fer tasques d'assessorament en aquest tràmit.

L'Ajuntament d'Igualada obre el termini, a partir del 27 de març i fins el 21 d'abril, perquè les entitats locals sense ànim de lucre sol·licitin les Subvencions per Projectes i Activitats d'Interès Social, que es convoquen anualment. L'any 2016 aquesta sol·licitud es va poder efectuar per primer cop tant presencialment com electrònicament, a través del portal tramits.igualada.cat. La novetat és que, aquest any 2017 i en virtut de la llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, aquesta sol·licitud cal efectuar-la exclusivament per via electrònica.

A partir d'ara, els tràmits seran via webEn el cas que algunes entitats precisessin de suport, la regidoria de Govern Obert de l'Ajuntament posa a disposició d'aquells que ho necessitin una persona que farà tasques s'assistència. Atendrà consultes presencials els dimarts, fins el dia 18 d'abril, entre les 7 i les 8 a l'Espai Cívic Centre. També s'han programat dues sessions de formació a l'Espai Cívic Centre el dia 22 de març, de 2/4 de 4 a 2/4 de 6, i el dia 23 de març, de 7 a 9. Tots els representants d'entitats que estiguin interessats a conèixer com funciona el nou procés electrònic de presentació de sol·licituds hi podran assistir. Es tractaran temes com ara calendaris i terminis de tramitació, obtenció i ús de certificats electrònics, creació de documents necessaris o quin suport i assessorament poden obtenir si recorren a l'Ajuntament. Per a qualsevol consulta, els interessats es poden adreçar al seu servei de referència o a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) municipal (Pl. Ajuntament, 1). També poden trucar al telèfon 93 803 19 50.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.