TORNAR

La Colla Excursionista de Vilanova del Camí fa una sortida a la Cerdanya

societat
Dijous, 24 setembre 2009. 00:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Unes 15 persones van acompanyar aquest cap de setmana la Colla excursionista de Vilanova del Camí a la Cerdanya, en la que ha estat l'última excursió de l'estiu. L'objectiu era pujar al Puigpedrós. Tot i que alguns excursionistes ja van marxar el dissabte els que van sortir el diumenge ho van fer a les 5 de la matinada

Els caminaires van arribar al refugi de Malniu, a Maranges a quarts de nou del matí. La primera parada de l'ascens la van fer al llac per observar la diversitat de colors que oferia el paisatge. Mica a mica, però, és va anar emboirant el dia i al cim, a uns 2.911 metres d'altitud la visibilitat era més complicada. Una vegada al Puigpedrós, a banda del pam de neu, van poder contemplar les creus. A conseqüència del mal temps i del fred van baixar ràpidament. Tot i així encara van poder agafar alguns bolets, que van cuinar al refugi.

Els vocals d'aquesta sortida van ser Marc Guarro i Miquel Herrero. La propera excursió serà el 4 d'octubre a Vilanova de Meià, a la Noguera.

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.