TORNAR

L’A. E. Torxa comença el curs

societat
Dimecres, 7 octubre 2009. 12:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El passat dissabte 3 d’octubre, els joves de l’Agrupament Escolta Torxa van iniciar el nou curs amb emoció i satisfacció; de cap manera millor que fent una excursió a Collbàs. A les 9 del matí, monitors i escoltes ens trobàrem al Cau, i ens posàrem en marxa en direcció Collbàs. El trajecte que vam emprendre fou un bon moment per conèixer a les noves incorporacions del grup, explicar les anècdotes de l’estiu, retrobar-nos amb els que feia temps que no vèiem, fer nous amics...

Excursió a Coll Bas de l'AE Torxa

Al cap d’una estona, vam fer una parada per esmorzar i carregar les piles. A continuació, vam aprofitar per fer grups barrejats de diferents branques per fer una gimcana molt interessant. Varem fer la resta del camí amb l’equip de la gimcana, tot fent proves.

Després d’una llarga caminada, arribàrem a lloc, i gaudirem de la zona i el paisatge de Collbàs des d’on ens trobàvem. Vam dinar i vam tenir una mica de temps lliure per jugar, divertir-nos, descansar o parlar una estona amb els companys.

Més tard, ens vam separar per branques. Cada branca va fer unes activitats diferents, com per exemple: jocs de coneixença, consells d’escoltes per passar de branca, i altres tipus d’activitats que ens van fer passar uns moments d’allò més emocionants.

Finalitzat el temps per branques, tornàrem fent altre cop camí i gaudint de la natura que ens envoltava. Vàrem fer una parada a Montbui poble per berenar, i un cop tips vam seguir la ruta fins arribar a Igualada amb la motxilla plena d’anècdotes divertides i d’alegria d’haver passat un fantàstic dia.

Per concloure, volem esmentar que l’Agrupament Escolta Torxa, anima i convida a tots els nens i joves a venir al cau i així passar i viure moments fantàstics. Aquest nou curs s’ha encetat amb energia i il·lusió, i els monitors constantment preparen amb satisfacció activitats educatives i excursions , tot transmetent els valors de l’escoltisme com foren concebuts pel seu fundador Baden Powel.

Per a més informació podeu visitar la nostra pàgina web www.aetorxa.com. o per correu electrònic a aetorxa@aetorxa.com.

AE Torxa

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.