TORNAR

L'Igualada Prepara't del 2018 insistirà en el repte tecnològic

La novetat de la Setmana de l’Ocupació, les visites a empreses com Curtits Badia, Mevir o Graphic Packaging.

societat
Divendres, 9 novembre 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Les instal·lacions d'Ig-Nova acolliran d'aquí a deu dies l'Igualada Prepara't del 2018, amb quatre sessions matinals. També tindrà lloc aquest mes el Prepara't Jove, Aquest any, a diferència de les edicions anteriors, ees farà en dos dies, el 28 i 29 de novembre, al Teatre Ateneu de 2/4 de 10 a les 11, i es dirigeix als alumnes de 3r i 4t d'ESO. 

Quatre dies, del 19 al 23 de novembre, per oferir noves perspectives i eines a les persones que cerquen feina. És la setena edició del Prepara't, la Setmana de l'Ocupació a Igualada. Un projecte impulsat per la Unió Empresarial de l'Anoia i l'Ajuntament d'Igualada, també per aquells que volen fer un canvi professional. L'edició d'aquest any girarà al voltant del canvis que està experimentat el mercat laboral amb l'entrada de les noves tecnologies. 

Paula Arias, la gerent de la Unió Empresarial de l'Anoia, afirma que "l'objectiu d'aquesta setena edició del Prepara't és transmetre la idea que el mercat laboral està canviant, s'està transformant, ... i això vol dir, tot i les amenaces que puguin sorgir, que és una oportunitat important per a les persones que busquem una feina, o per les que
busquen un canvi i volen donar un gir a la seva vida professional".

Subratlla que des de l'entitat estan contents de poder realitzar un any més aquest projecte tant important per a la població que cerca feina, i comptar un any més amb l'Ajuntament d'Igualada. De fet, per la gerent de la UEA "celebrar la setena edició consecutiva del Prepara't demostra que el treball entre el sector públic i el privat és efectiu, i referma la idea que és important remar tots en el mateix sentit, cooperar i col·laborar".

Arias i Castells van presentar l'edició d'enguanyPer la seva part, l'alcalde d'Igualada, Marc Castells, ha posat en valor "la bona col·laboració amb la Unió Empresarial de l'Anoia a l'hora d'impulsar i consolidar una iniciativa com el Prepara't, unes jornades que creixen seguint l'evolució d'un mercat  laboral canviant i que saben oferir en cada edició continguts veritablement útils als seus assistents". En aquest sentit, ha afegit que "és un esdeveniment de gran valor i un referent a la nostra ciutat i la nostra comarca, tant per als joves que comencen a dibuixar la seva carrera, com per als professionals que volen reforçar els seus coneixements o aquelles persones que necessiten reorientar la seva carrera".

Les sessions tindran lloc a Ig-Nova Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86) de 2/4 de 10 a la 1. Cada jornada està dedicada a un tema, en aquest sentit, dilluns es parlarà de la Transformació digital i el mercat laboral, dimarts de buscar feina en temps de xarxes, dimecres es centrarà la jornada amb la figura del freelance, dijous es tractarà la motivació i l'empoderament, i divendres serà el torn de les visites a les empreses. La gran novetat, les persones que s'inscriguin tindran l'oportunitat de visitar diverses empreses de la comarca i conèixer el seu funcionament, el procés productiu, i evidentment saber quins perfils professionals demanen. Les empreses a visitar seran Graphic Packaging, Curtits Badia, Tallers Dicor, Circuit Parcmotor, i Mevirsa. Les inscripcions al Prepara't s'han de realitzar a través de la pàgina web de la Unió Empresarial de l'Anoia (crta de Manresa, 131, d'Igualada) i omplir un formulari, o bé trucant al 93 805 22 92. Els participants hauran d'indicar a quina conferència volen assistir.


1 Comentaris

J

Joan Ginet ITV

Igualada

9 de novembre 2018.09:25h

Respondre

Fem fotos o fem política... visca les eleccions!!!!!!

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.