TORNAR
PUBLICITAT

Montbui obre les inscripcions per a dos cursos de formació ocupacional que es faran a la tardor

Es tracta de sessions per a formar-se com a monitor i també de preparació per al perfil de neteja d’instal·lacions industrials

societat
Divendres, 12 juliol 2019. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'Ajuntament montbuienc impulsa accions formatives de cara a la població aturada i en especial perfils de dones i persones majors de 45 anys. Les inscripcions es poden fer a partir del 15 de juliol a La Vinícola.

La Vinícola, que acollirà les inscripcionsL'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Montbui, amb la col·laboració del Servei d'Ocupació de Catalunya i del Servicio Público de Empleo Estatal, organitzarà la propera tardor dos cursos ocupacionals. En concret, es tracta d'un curs de monitor/a de menjador i vetllador/a i un altre curs per formar en la neteja d'instal·lacions industrials. En el cas del curs de Monitor de menjador i vetllador, està especialment indicat per a persones en situació d'atur inscrites al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC). Es prioritzaran dones majors de 30 anys, i comptarà amb 30 hores de pràctiques en centres de la comarca. El curs es durà a terme entre el 23 de setembre i el 30 de novembre, de 9 del matí a 1 de la tarda.

Pel que fa al curs de neteja d'instal·lacions industrials, també és per a persones en situació d'atur inscrites al SOC, prioritàriament majors de 45 anys. Inclou 30 hores de pràctiques en centres de la comarca. Les inscripcions per a aquests cursets es duran a terme a la planta baixa del CCC La Vinícola, seu dels serveis de Promoció Econòmica municipals, a partir del dia 15 de juliol, els dilluns i dimecres de 2/4 d'11 a 2/4 d'1.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.