TORNAR

El Rec.017 toca la tecla de la moda en el seu anunci

Compte enrere per la divuitena edició de les botigues efímeres

societat
Dijous, 26 abril 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Queden dues setmanes per l'edició primaveral del Rec d'aquest 2018. L'organització ja ha fet públic l'anunci, amb un piano (i les seves tecles) com a protagonista.

S'atansen els quatre dies del Rec.017, previst del 9 al 12 de maig. Es repeteix l'aposta per aquest mes primaveral i un centenar de marques de tendència seran a les adoberies, amb els seus productes a preus rebaixats. Aquest dimarts es donava a conèixer l'anunci d'aquesta edició: diversos cartells amb pestanyes retallables que simulen un piano amb les seves tecles. I d'acompanyament, la música d'un piano.

Gairebé nou anys després de la seva primera edició, les Rec.0 Experimental Stores congreguen unes 100 marques en unes 50 adoberies i, des de fa anys, han sumat la gastronomia al còctel inicial de moda i música. En aquesta divuitena edició torna el Rec Meeting (amb convidats com el radiofònic Gaspar Hernández) i entren marques com Billabong, Element, Calma House, Geox, Vialis, Camila's, Only&Sons i Skunfunk.

En aquesta ocasió, el disseny de la samarreta anirà a càrrec de LittleCreativeFactory. En matèria musical, hi haurà quatre escenaris on hi passaran grups com Reinaldo& Clara, Bastante, Suzanna&TheRandomites o La SéptimaTrastada, una desena de DJ's i també viurem en directe el programa Feedbac de ràdio Flaixbac. A més, presentacions de llibres, projeccions audiovisuals i dansa en diferents espais del circuit, per tal que el visitant visqui una experiència que barregi la moda amb la cultura més emergent.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.