TORNAR
PUBLICITAT

A Carlos Montes , un any després de la seva mort

societat
Dilluns, 23 setembre 2019. 10:02. Bàrbara Montes Gabarró

Hola papi,

Hace un año que ya no estás con nosotros y todos te echamos mucho de menos. Yo, por mi parte, decidí afrontarlo haciendo cosas que tú harías si no te hubieras ido, como llevar el turrón, los polvorones y el cava a las comidas navideñas. Lo de echar el cava por encima de los invitados te lo dejo a ti, patoso.

Fui a Aranda a ver a tus amigotes. No comí lechazo (por aquello del vegetarianismo), pero me pasé dos días a base de vino y pinchos. Te hubiera encantado. Y a ellos que estuvieras.

Le regalé liliums a la Maria Angels y de vez en cuando voy a comer con ella y mi otra familia. Ella no es tan cotilla como tu pero se encarga de recordarme que llame a la abuela y a los tíos. Ya ha conocido a mi novio que me quiere y me cuida mucho aunque no tanto como tú, claro. 

Ida me sigue pagando todos mis cafés, como te prometió. Y yo me arreglo el Saab sola y me encargo mis libros en las librerías. No tengo a nadie que me llame todos los días para informarme de todo lo que ocurre en el mundo mundial. Una lluvia de estrellas o un terremoto en Indonesia. Si, sigo viajando aunque te pongas como un histérico.

Por suerte me has enseñado mucho y por eso intento sonreír y dar todavía más amor a la gente que me rodea. Muchas gracias por todo lo que nos has dejado aquí.

He pensado que no te gustaría una fiesta en tu honor sino que un escrito en el periódico es más de tu estilo.

Te quiero papi. Allá donde estés espero que lo puedas sentir. Y todos los que nos quedamos aquí podamos recordarte a diario con lágrimas en los ojos y una sonrisa en la cara.

 


4 Comentaris

F

Francina

Igualada

24 de setembre 2019.14:32h

Respondre

Un comentari molt entranyable, sempre et va tenir molt present Bàrbara. És un bon reconeixement del Carlos.

J

Julià Carles

Igualada

24 de setembre 2019.00:21h

Respondre

Com deia el meu amic Mssn Ballarin, quan perdem un estimat i plorem, no plorem per ell, plorem per nosaltres que ens quedem aquí u ens sentim sols

C

Carlota

Igualada

23 de setembre 2019.15:05h

Respondre

Molt bonic l’escrit Bàrbara. Si li arriba allà on sigui, n’està orgullós.
Jo el recordo com el millor profe de mates que he tingut! Quina passió per la seva feina, la seva manera... Llegir més d’explicar, feia que fins i tot el qui no entenia les matemàtiques, li acabessin agradant. “Dos minuts i ho fai yo!” Ens deia deixant l’exercici escrit a la pissarra, i ell amunt i avall com un coet!
Tots els alumnes que el vam conèixer, el recordarem sempre???? En pots estar segura.

P

Pilar Salat

Igualada

23 de setembre 2019.14:17h

Respondre

Gracies Barbara!
Un record preciós!

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.