//Plugins sense CDN ?>
En motiu de la mort del pare, Josep Maria Susanna, i amb una barreja de dol i gratitud profundes, tota la família, volem donar les gràcies per l’allau de mostres d’estima i reconeixement que hem rebut arran de la seva perdua, del qui ha estat marit i company, pare, avi, amic i referent per tots.
Saber quanta empremta ha deixat en la vida de tantes persones, com a mestre i en les diverses formes de servei públic que ha dut a terme en aquest setanta nou anys, ens omple d’orgull i ens ajuda molt a alleujar la tristor per la seva perdua.
També volem agrair amb sinceritat l’atenció acurada i la professionalitat impecable de la Clínica Sant Josep i de l’Hospital de Bellvitge; ens hem sentit en mans expertes amb molta qualitat humana.
Moltes gràcies per recordar-lo amb nosaltres, pel caliu sincer, i per mantenir viva la seva empremta en la memòria de la nostra estimada ciutat d’Igualada i més enllà.
Amb tot el nostre agraïment,
La família Susanna López
PERE BALCELLS GONZÁLEZ
IGUALADA
11 de maig 2025.16:34h
Del Josep Maria Susanna tinc molts bons records d’ell, no sols com Alcalde d’Igualada, sinó també com a persona. De tant en tant me’l trobava a l’entrada o sortida de la Clínica Sant... Llegir més Josep, quan sortia a passejar amb la cadira de rodes, sempre acompanyat d’un familiar, i jo també sortia amb la meva mare, la qual també anava en cadira de rodes. Sempre ens paràvem a xerrar una estona, i li recordava quan ell estava d’Alcalde i jo en aquells moments treballava a la Policia Local. Aquelles petites converses i el record d’altres temps amb enyorança, van fer que sempre que ens veiem passessim una bona estona recordant històries passades.
Descansi en Pau, Josep Maria.
Pere Balcells