//Plugins sense CDN ?>
Sóc usaria de la línia d’autobusos de l’empresa Hispano Igualadina, que fa el trajecte d’Igualada, des de Cervera en el meu cas, a Tarragona. És comprensible que un transport públic arribi amb cert retard a alguna parada, però arribar amb mitja hora de retard regularment o, fins i tot, més d’una hora ja és excessiu. Quan arriba la temporada d’esquí a Andorra, no només arriba considerablement ple, sinó que et fan esperar entre mitja hora i tres quarts, cada viatge, abans que es presenti l’autobús. L’empresa ja hauria de saber, i al llarg dels anys i les diverses reclamacions ho ha hagut de poder observar, que durant la temporada alta d’esquí, l’autobús que ve d’Andorra surt del seu origen molt més tard de l’acordat. Si saben d’altres anys que durant aquests mesos d’hivern, sigui per la revisió de passaports a la sortida del trajecte o per qualsevol altra qüestió, es marxa del punt de sortida més tard, per què no modificar l’hora d’arribada per tres quarts d’hora més tard? Sincerament, a mi m’és indiferent marxar a les 19 hores que, per exemple, a les 19.45 hores, però el que no estic disposada a aguantar és haver de perdre 45 minuts, cada setmana, a la parada. Després de tot, només sóc una de les tantes persones afectades i que ha decidit, després de temps meditant-ho, sobretot mentre esperava el bus, de buscar altres maneres d’arribar a Tarragona. La meva pregunta és, quant temps creieu que aguantarà la resta d’usuaris?
Pol
Igualada
10 d'octubre 2016.17:27h
total... totes les línies operades per Hispano Igualadina Monbus són un desastre!!
El que no entenc és que si és més que evident que no compleixen amb el seu servei (queixes públiques,... Llegir més queixes a l’administració i a l’empresa, proves a les xarxes socials etc) com és possible que la Generalitat no rescindeixi el contracte amb Monbus?!?!
FORA MONBUS DE CATALUNYA!!!!!
(pd: avui he anat amb l’hispano de les 8 del matí i he patit força amb els frens de l’autobús...)