TORNAR
PUBLICITAT

L'incompliment de terminis de les grans companyies de subministraments, a l'ordre del dia

economia
Dimarts, 15 desembre 2015. 13:00. Blai Paco, president de la Unió Empresarial de l'Anoia

En un mercat competitiu com el que tenim és molt important per a una empresa arribar a la màxima qualitat en totes les àrees de l'organització i millorar contínuament els resultats. Una part important a tenir en compte i que s'ha cuidar per al bon funcionament del negoci és el client. S'ha d'aconseguir satisfer les seves necessitats, i sovint això suposa realitzar gestions en temps rècord, preparar comandes urgents i no planificades, i sobretot complir amb els terminis d'entrega acordats.

Són moltes doncs, les exigències a les quals està sotmès l'empresari, però les assumeix i les intenta complir, pel bé de la seva companyia, i també pel client en sí. Qualsevol empresari sap que l'economia actua com un cercle on hi intervenen diferents agents relacionats entre ells, i que si un falla, els altres també.

Massa sovint, però, els empresaris es troben en situacions que no controlen, que la solució no està a les seves mans, i que afecta als seus clients. Parlo dels retards i incompliments de terminis de les grans distribuïdores d'energia elèctrica, de telefonia, i fins i tot alguns departaments de les administracions públiques nacionals, regionals o locals. Quan un servei, una gestió, un nou subministrament, etc. tarda més del previst i del pactat, les grans companyies, monopolis i a vegades administracions, incompleixen els seus propis terminis i els tràmits s’eternitzen sense que les empreses usuàries en puguin fer res. Sens dubte això suposa un dany per a l'empresa que es tradueix cada dia que passa en una important pèrdua de negoci i d'oportunitats per aconseguir els objectius marcats.

No és lògic que una empresa que sol·liciti un nou servei esperi mesos i mesos per rebre'l. No és lògic que una empresa que s'instal·la en un nou territori, s'hagi d'esperar mesos i mesos per tenir un servei bàsic com és l'aigua, la llum o el telèfon. No és lògic que en ple segle XXI ens trobem en situacions d'aquest tipus.

Des de la Unió Empresarial de l'Anoia, com a patronal que som, defensem els interessos dels nostres associats, ens convertim en la seva veu, i en línia amb la nostra missió, actuem com a lobby per pressionar i agilitzar els tràmits, amb l'ajuda d'un equip de tècnics, assessors i especialistes que formen part de les comissions de la UEA.

No hauria de ser tant reiterat el fet de pressionar les administracions, o empreses privades de subministraments, sinó que aquestes companyies haurien de veure que els requeriments dels empresaris són bàsics i necessaris per a l'economia. Haurien de ser especialment sensibles en temes com aquests. Temes que afecten a les empreses en particular, i a l'activitat econòmica d'un territori en general.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.