TORNAR
PUBLICITAT

L'Ajuntament pierenc aportarà 108.000 euros a l'Escola de Música

Els Amics del Pubillatge reben també una ajuda de 4.400 euros

cultura
Dissabte, 15 setembre 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'Ajuntament pierenc i l'Aula de Música signaven aquesta setmana un conveni de col·laboració de cara al curs que comença. El centre es compromet, amb això, a obrir a la ciutadania les activitats que organitza. 

L'alcalde de Piera, Jordi Madrid, ha signat un conveni amb els representants de l'Aula Municipal de Música Maria Escolà i Cases amb la voluntat de treballar de forma conjunta per promoure els coneixements musicals entre la ciutadania i, especialment, entre els infants i joves. L'acord estableix una subvenció per part de l'Ajuntament de 108.000 euros que pretenen assumir una part de les despeses de funcionament del centre. Així mateix, l'Aula de Música es compromet a facilitar l'accés de la ciutadania a les activitats que organitza, així com als ensenyaments musicals que es desenvolupen tant en equipaments municipals com en escoles públiques i concertades.

El batlle de Piera, a la dreta, amb els representants de les associacionsTambé aquests dies, l'Ajuntament ha signat un conveni amb Els Amics del Pubillatge de Piera per a la concessió d'una subvenció de 4.400 euros. Aquests diners han de servir per promocionar la figura tradicional de la Pubilla i l'Hereu i fomentar el vincle entre les diverses poblacions que acullen aquesta tradició. De fet, cada any, entre 8 i 12 joves del municipi fan un recorregut per diferents pobles de Catalunya i participen en recepcions oficials a Montserrat, al Palau de la Generalitat i al Parlament, i a casals catalans d'Andorra, Saragossa i Madrid.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.