//Plugins sense CDN ?>
El festival de música de cambra, Encambra’t, celebra una nova edició aquests últims dies del mes d’agost.
La proposta combina formació i actuacions i busca acostar la música clàssica a la ciutadania amb una programació de concerts oberts i gratuïts a diferents espais de la ciutat d’Igualada.

El projecte, a més, inclou la Camerata, una formació matinal col·lectiva d’entre 20 i 30 alumnes que treballa sense director per fomentar la responsabilització musical, la iniciativa i la cooperació entre iguals.
Durant les tardes, a Cal Badia, els participants treballen en grups de cambra de petit format que, segons l’organització, és “essencial per al desenvolupament artístic dels joves intèrprets”.
Les actuacions que oferirà l’Encambra’t d’enguany comencen avui, 29 d’agost, a dos quarts de vuit del vespre amb el Concert itinerant de cambra a l’Asil d’Igualada. Demà, dissabte, a les 20:30 h, se celebrarà el Concert del professorat al Zementiri i, finalment, diumenge, a la mateixa hora, el Museu de la Pell acollirà el Concert final de la Camerata, acte que clourà l’edició d’enguany del festival.
Segons la regidora de Joventut, Carlota Carner, l’Encambra’t “s’ha consolidat com una oportunitat per als joves intèrprets per perfeccionar la tècnica i la interpretació en grup alhora que ofereix l‘oportunitat de mostrar els coneixements obtinguts en diversos concerts en espais icònics d’Igualada”.