TORNAR
PUBLICITAT

Els petits calafins escolten els alumnes de l'Escola de Música

La Llar d’Infants ’La Boireta’, escenari d’un concert de Santa Cecília

cultura
Dimarts, 25 novembre 2014. 18:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

La festa de Santa Cecília és sinònim de música. L'Escola de Música de Calaf va portar nou alumnes a la llar d'infants de la població per interpretar per als més menuts, conegudes melodies infantils

Nou alumnes de l’Escola Municipal de Música de Calaf van ser els encarregats d’amenitzar la festivitat de Santa Cecília a la Llar d’Infants Municipal ‘La Boireta’, aquest dimecres, 19 de novembre. Els alumnes de l’escola van interpretar, amb diferents instruments, conegudes melodies infantils, que els nens i nenes de la llar van poder seguir tot cantant. Així, el concert el va iniciar Arnau Biosca Pérez (Piano) amb ‘Plou i Fa Sol’, va continuar Èlia Pons León (violoncel) amb ‘Els oficis’. Seguidament Judit Morera Mezö va oferir ‘Peix, peixet’ amb el seu clarinet. Mireia Garriga Cantacorps va interpretar ‘La lluna, la Pruna’ amb la seva flauta travessera. Laia Creus Guix, al Piano, va oferir el ‘Cucut’. Oriac Illa Biosca va interpretar ‘El Lleó’ amb el seu violoncel, Isaura Jiménez Ripoll va posar notes al ‘cargol treu banya’ amb la Guitarra i Marcel Serrano Begué, amb el clarinet, al popular ‘Sol Solet’. Finalment Berta Molina Olvera va interpretar ‘Cada dia al dematí’ al piano. Per posar el punt i final, el professor de l’escola de música, Ignasi Pons, va oferir dues cançons més ‘Tipi tipi tap’ i ‘El tren petitó’. Els nens i nens, acompanyats de les seves educadores, van seguir el concert i les explicacions dels instruments que van oferir els alumnes de l’Escola Municipal de Música. 

 

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.