TORNAR

118 comerços han participat en la campanya d'IBons

L’impacte econòmic de la campanya en el comerç de proximitat s’estima en 128.000 euros

economia
Divendres, 24 desembre 2021. 09:40. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'Ajuntament d'Igualada, en veu del regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcè, ha fet valoració de la campanya IBons, que va finalitzar el passat 13 de desembre. En xifres: 118 comerços adherits, 7.542 bons venuts, 57 € de mitjana per cada compra i una inversió induïda de 128.000€ al comerç de proximitat.

PUBLICITAT

Jordi Marcè, ha fet una valoració "molt positiva" d'aquesta campanya que "ha tingut un molt bon retorn per part de comerciants i per la bona acceptació dels consumidors".

Durant la campanya es van vendre 7.542 bons, amb un valor de 10 euros, dels quals 6 anaven a càrrec del consumidor i 4 de l'Ajuntament d'Igualada. A la finalització de la campanya l'aportació de l'Ajuntament ha estat de 30.228 € tot i que el valor conjunt sumant-hi la part que ha pagat cada consumidor és de 75.570 €. Marcé també ha explicat que el tiquet mig de la campanya s'ha situat al voltant dels 57 €.

La dada més destacada de la campanya, segons el regidor, ha estat la del total d'inversió induïda de la campanya d'IBons, és a dir, la suma del que s'ha comprat amb bons més el que cada consumidor ha afegit a la compra final que s'estima en 128.000 €.

Dels 118 comerços adherits a la campanya, un 42% dels iBons s'han gastat en moda, 11,9% en joieria i complements i un 11,3% en alimentació. Marcè, ha destacat "el paper actiu que han tingut molts comerços a l'hora d'informar i dinamitzar aquesta campanya, de fet una trentena d'establiments adherits han aconseguit compres superiors als 500 € en total".

Jordi Marcè ha valorat les campanyes que s'han fet aquest any per dinamitzar el comerç de proximitat. Des del departament de Dinamització Econòmica va iniciar-se amb el projecte de targeta moneder per a les persones a l'atur, que es poden bescanviar encara fins a finals d'any. A aquest projecte s'hi ha afegit abans de la campanya de Nadal la campanya dels bons de consum per tal d'afavorir i potenciar les compres de proximitat abans de festes. Marcè ha acabat la valoració de la campanya "agraint i valorant la tasca que han fet els nostres comerciants i restauradors aquest últim any, han sabut reinventar-se i adaptar-se a una situació complexa i des de l'Ajuntament hem estat i seguirem estant al seu costat".


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.