TORNAR

Artur Mas visita avui la nova planta de Terranova Papers a la Pobla

Estarà acompanyat del delegat del Govern a la Catalunya Central

economia
Divendres, 26 juny 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, acompanyat del delegat del Govern a la Catalunya Central, Juli Gendrau, serà avui a l'Anoia en la inauguració de la màquina de tela inclinada més sofisticada del món, que es troba a Terranova Papers, la nova planta de producció del Grup Miquel y Costas a la Pobla de Claramunt.

PUBLICITAT

Mas, en la visita el passat març a IgualadaL'acte, que tindrà lloc a la 1, comptarà amb la presència del Consell d'Administració de Miquel y Costas & Miquel, S.A., que presideix Jordi Mercader Miró. Terranova Papers es va crear enguany per donar resposta a la creixent demanda de les industries de l'alimentació i del sector de l'automoció. És la cinquena planta del grup a Catalunya, d'una firma que "es caracteritza per la fabricació de productes d'alt valor afegit a través de la innovació tecnològica i la millora de l'eficiència en el procés de producció". Miquel y Costas va anunciar el 2011 la inversió de 45 milions d’euros en l'inici de la nova planta, que ha suposat centenars de llocs de treball directes i indirectes.  


1 Comentaris

j

juan

26 de juny 2015.12:13h

Respondre

La secuencia básica de los “Mesias”, es la siguiente:

- Un partido, o varios en conjunción, apoyan una línea de propaganda. Saben que lo que dicen es irreal, cuando menos exagerado. Y lo... Llegir més saben porque ellos mismos se lo inventan. No se ve peligroso, es solo publicidad, como cuando un anuncio dice que tras tomar un cierto tipo de yogurt un halo protector blanco te resguardará de todo mal durante el día. (fantasía) Como cuando dice que el resto de la gente te impide elegir libremente (agravio) pero tú puedes romper las cadenas y comprar... lo que te ofrece el anuncio (follow the lider).

- Esa línea de propaganda tiene gran éxito y el mensaje dura años, décadas. Empieza a haber gente que ha recibido esos mismos mensajes desde niños. Y los cuadros de la propia compañía se acostumbran a las propiedades casi mágicas de esos eslóganes eternos.
Aun no ocurre nada, pero sin percibirlo se empieza a entrar en zona de riego. La sociedad vive en una fantasía uniforme. Y la palabra uniforme tiene importancia.(1)

- Aparece el lider. De repente un político sin especiales posibilidades de éxito aprovecha la ocasión. Dejando de lado las estrategias convencionales, de realismo con apoyo publicitario, prueba suerte con la publicidad extrema y sorprendentemente el partido les sigue. Reprocha a todos falta de autenticidad al no seguir fielmente los eslóganes que predican y se ofrece como líder, el conductor hacia la utopía. Lo que era el tema publicitario se convierte en la estrategia práctica.

- Y la gente le sigue. Ilusionada al principio, confundida después, temerosa de diferenciarse al final. El abismo. La utopía no está donde apuntaba la fantasía pero la política convencional ya no es fácil de recuperar. Nada es productivo porque nada es realista. Y la política se vuelve peligrosa porque lo extremo lo es.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.