TORNAR

L'assemblea extraordinària d'Igualada Comerç destitueix Laura Llucià i convoca eleccions

economia
Divendres, 13 juny 2025. 08:33. Redacció AnoiaDiari.

L'assemblea extraordinària de dilluns d'Igualada Comerç va decidir destituir la presidenta, Laura Llucià, i convocar eleccions. La junta actual, encapçalada pel vicepresident Òscar Cuadras, continuarà en funcions fins al 30 de juny, data en què es convocaran les eleccions per escollir una nova direcció.

Des d'Igualada Comerç asseguren que "tot i aquest període de canvi, seguim treballant amb compromís pel comerç local, mantenint el calendari d’activitats i l’atenció als nostres associats, i que aquesta convocatòria és una oportunitat per sumar noves veus i continuar fent créixer el comerç d’Igualada. Junts, construïm un futur més fort per la nostra ciutat."

Fa unes setmanes, un grup de socis d'Igualada Comerç va iniciar una recollida de signatures amb l'objectiu de convocar eleccions a la Junta Directiva després d'una sèrie de desavinences amb la presidenta de l'entitat, Laura Llucià. Els socis impulsors asseguraven que hi havia una "deixadesa clara" de les funcions de Llucià i que la junta va anar perdent membres.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.