TORNAR
PUBLICITAT

Rec.03 bat rècords d’assistència malgrat la pluja

Hi haurà una nova edició al novembre

economia
Dilluns, 6 juny 2011. 19:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest dissabte va finalitzar la quarta edició de Rec.03 amb un èxit rotund tant de visites com de vendes i amb gran satisfacció de les marques presents que cada vegada valoren més el fet d’associar-se amb la iniciativa Rec.0. Tot i que encara no es coneixen les xifres oficials de visitants, l’organització estima que prop d’unes 30.000 persones van passar pel barri durant els tres dies que dura l’esdeveniment.

Una vegada més Rec.0 ha satisfet les expectatives i milers de persones sortir satisfetes de la seva vistia al barri. L’edició d’aquest estiu prometia i no ha decebut. La incorporació de noves marques, una campanya viral basada en el claim ‘amb una sabata i una espardenya’ que ha causat el ressò desitjat i una àmplia oferta cultural ha tornat a atreure milers de persones cap a Igualada, i en concret, cap al barri del Rec.

La pluja no va ser un inconvenient

Fins aquesta edició, la meteorologia havia signat una treva amb el REC.0 i sempre s'havia realitzat l'esdeveniment amb una temperatura agradable però aquesta vegada la pluja va fer acte de presència durant els tres dies que va durar l'esdeveniment. Tot i el temor a que aquest fet pogués afectar l'afluència de públic, els resultats demostren que els visitants van seguir arribant fins al barri malgrat la inclemència meteorològica.

Contrast de marques

Rec.0 cada vegada atreu a més marques, aquesta edició han estat fins a 30 les que han apostat per la iniciativa sorgida fa un any i mig per un grup de sis igualadins enamorats del barri. Una de les sorpreses de la quarta edició del Rec ha estat Desigual que ha introduit un concepte innovador pel què fa a la venda en l’esdeveniment. La inexistència d’emprovadors i l’exposició de la roba d’una manera poc convencional no van ser un impediment perquè la Pop up de la marca, que va fer en el barri una de les seves accions del ‘Chollo day’, tingués un fluxe constant de gent.

Al costat d’aquest efecte, en aquesta edició també hi ha hagut marques petites com la francesa Catherine Parra o alguns dissenyadors de la 080 que han pogut utilitzar el Rec com una manera de donar-se a conèixer i mostrar i vendre el seu producte.

La marca Rec.0

Rec.0 es va consolidant com a marca i cada vegada són més les marques tèxitls que els interessa l’associació amb Rec.0. És el cas de El Naturalista, una marca amb un fort compromís en RSC que ha cregut en el projecte des del principi o Tres Tintas, una marca de paper pintat que, més que les vendes aconseguides, valora el fet de poder ser en el Rec.0.

El futur de l’esdeveniment

Tot i que Rec.0 va començar el novembre del 2009 per ser un esdeveniment efímer i passatger, l’èxit aconseguit fa que ja es duguin quatre edicions i l’organització afirma que n’hi haurà una altra al més de novembre però que de moment, no han pres una decisió de què passarà després del 2011.

Podeu veure més fotos de l'esdeveniment aquí


3 Comentaris

R

Remei

Igualada

10 de juny 2011.17:24h

Respondre

”desigual” ...? nooooo tothom igual !!!

J

Joan

6 de juny 2011.14:14h

Respondre

Visca, visca. l’Ajuntament d’Igualada ja es frega les mans pensant en tot el que treurà posant multes als que vagin a Igualada atrets pel REC 04 o la propera cursa ciclista.
Posant senyals de 50... Llegir més cms d’alçada, a ran de terra, que així no es veuen i et claven 96 euros de multa.
Visca, visca!

l

lacocadeigualada

igualada

6 de juny 2011.08:02h

Respondre

El REC03 ha mort visca el REC04.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.