TORNAR

L'organització del Rec.0 destaca la "resposta entusiasta" de públic, que xifra en 100.000 visitants

Espai patrocinat per

Tot i que no s’han tancat les xifres de vendes, les marques han manifestat la seva satisfacció i avançaven que s’havien igualat o fins i superat les dades d’abans de la pandèmia

Empresa
Dilluns, 16 maig 2022. 18:14. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Després de dos anys d'anul·lació per la pandèmia, l'empresa RecStores, organitzadora del Rec.0, afrontava el retorn del festival amb la incertesa sobre la resposta del públic. Una incertesa que es va difuminar el primer dia d'obertura de l'edició d'enguany, dimecres passat, quan es va assolir una xifra rècord de visitants en una jornada inicial del Rec.0 al llarg de les seves vint-i-una edicions. La massiva afluència de públic va obligar als organitzadors obligar ampliar al llarg del dia el servei d'autobusos llançadora des dels grans aparcaments situats a la zona del Campus Universitari d'Igualada. També es van reforçar serveis com el de neteja.

PUBLICITAT

L'organització, al tancament del Rec.0, ha mostrat "la satisfacció per la resposta del públic, que ha superat de llarg les expectatives". Segons l'organització unes 100.000 persones, vingudes d'arreu, hauran passat per les 54 adoberies del barri del Rec convertides en pop-up stores, així com de l'oferta cultural i gastronòmica que s'ha viscut al llarg de quatre dies.

Una xifra que encara resta per tancar és la de la facturació. De totes maneres, l'organització explica que el centenar de marques presents en aquesta edició de "retorn", estaven satisfetes i que "s'havien igualat, i en alguns casos fins i tot superat, les xifres de l'edició de primavera de 2019", remarcant que "l'alt ritme de vendes de dimecres va fer que algunes marques haguessin de reposar producte de cara a dijous".

Una altra xifra facilitada per l'organització: unes tres-centes persones van participar en la primera edició del Mercat d'Intercanvi Rec.0, on es van intercanviar més de 4.000 peces usades. RecStores ja ha avançat que es repetirà aquesta iniciativa en pròximes edicions del festival, assenyalant que "l'èxit del Mercat d'Intercanvi, sumat a les bones vendes de la roba a pes, confirmen que és encertada l'aposta del Rec.0 per incorporar noves formes de consum de moda que van més enllà de la venda tradicional". Les peces sobrants es lliuraran a Roba Amiga de Càritas.

Una altra novetat d'enguany que es repetirà és l'Espai de Moda Sostenible, el Rec+Sostenible. L'organització també "a continuar oferint dins el circuit un espai per als comerços de proximitat d'Igualada, que han rebut una gran afluència de públic."

Des de l'organització també han valorat l'èxit de l'oferta gastronòmica que s'oferia en 34 punts de restauració, així com del programa cultural, amb unes quaranta propostes que ban tenir una molt bona acollida de públic.

Al llarg dels quatre dies del festival es van poder veure algunes pintades en contra del Rec.0, signades per “Recopoli”, que també va manifestar el seu rebuig a aquesta iniciativa a través de les xarxes.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.