TORNAR
PUBLICITAT

El Gabriel Castellà rep el Premi d'Ensenyament 2020 pel seu projecte educatiu

La directora Núria Ramon recollia el reconeixement aquest dilluns, a Barcelona: ””ajudem als alummes a crear expectatives de futur”

ensenyament
Dimarts, 23 febrer 2021. 11:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'escola igualadina rep un nou reconeixement per la seva tasca educativa i d'inclusivitat. El Premi Cuatrecasas va ser lliurat aquest dilluns, en una cerimònia que va tenir lloc al Cercle d'Economia.

PUBLICITAT

Núria Ramon, recollint el premiLa família del Gabriel Castellà està d'enhorabona. La seva directora, Núria Ramon, recollia aquest dilluns, al Cercle d'Economia, el Premi Cuatrecasas que reconeix el projecte educatiu del centre en la modalitat d'Infantil i Primària. El centre igualadí ha estat seleccionat com el guanyador per la significativa transformació que ha adoptat els darrers 15 anys, amb un alumnat divers al que han enriquit i acompanyat amb una metodologia avançada i innovadora.

La directora explica que "la idea d'aquest premi és per a les escoles que tenen projecte educatiu propi, que desenvolupen una metodologia innovadora. Nosaltres hem treballat amb projectes transversals com el dels violins i violoncels amb l'Escola de Música, els racons i els ambients. Ens vam presentar al premi per posar en valor aquest conglomerat de projectes educatius". Núria Ramon subratlla que "ajudem als alummes a crear expectatives de futur, és el nostre objectiu últim". 

 

PUBLICITAT

2 Comentaris

E

Eduard Ruiz

Igualada

24 de febrer 2021.13:04h

Respondre

FELICITATS A LA DIRECCIÓ, L’EQUIP DE MESTRES, l’AMPA i a tota la comunitat escolar del “Gabriel Castellà” per la tasca, i els resultats de l’ escola, qualificada al seu moment... Llegir més de “màxima complexitat” per alt percentatge d’alumnes amb Necessitats Educatives Especials (NEE), la majoria derivades per situacions socials desafavorides.

Noticies com aquestes fan aixecar els ànims, en mig de tanta confrontació política i social.

Ja en 2016, la Generalitat no va voler discutir al Parlament una ILP, Iniciativa Legislativa Popular que : ”reivindica que l’escola catalana ha de ser laica, popular, democràtica, inclusiva, coeducadora, en català, pública i gratuïta de bressol a universitat. Perquè això sigui possible, la xarxa pública ha de ser única “

SISTEMA EDUCATIU EQUITATIU ... I D’IGUALTAT D’OPORTUNITATS, JA DES DE LA INFANTESA.

Els anys 70 (aquí en plena dictadura franquista) vaig conèixer una família benestant sueca (ell economista, ella infermera, amb 2 fills) que em comentaven que, en Suècia, els nens anaven el 99,9 % a l’escola pública. Es penjaven la motxilla a l’esquena i anaven caminant a l’escola del barri (quants nens en casa nostre encara han de pujar a un bus durant hores diàries ??).

Llavors governava en molts països nòrdics, des de feia anys, la SOCIALDEMOCRÀCIA, MODEL DE SOCIETATS EQUITATIVES I SOLIDÀRIES.

J

Josep

Igualada

23 de febrer 2021.16:05h

Respondre

Merescudíssim premi. D’un temps cap aquí vinc seguint la trajectòria i evolució d’aquesta escola, i estic gratament sorprès pel treball de transformació que s’ha dut a terme. Les meves... Llegir més filles ja estan a l’institut, però si en tingués en edat d’anar a primària no tindria cap mena de dubte de portar-les, ja que penso que aquest mètode educatiu és molt més inclusiu i motivador que no pas el que tenen altres escoles amb sistemes més clàssics.
Enhorabona a tot l’equip de mestres per la feina que esteu fent, i us animo a continuar amb aquest camí, que ha quedat provat que és garantia d’èxit.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.