TORNAR
PUBLICITAT

Àlex Haro finalitza el Dakar cinquè en cotxes; Armand Monleón, onzè en 'buggies'

Tots dos copilots anoiencs han guanyat una etapa en aquesta edició pionera a l’Aràbia Saudita

esports
Dissabte, 18 gener 2020. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Punt i final a la primera edició del Rally Dakar a l'Àsia, en concret a terres saudites. L'organització va reduir el trajecte de la darrera prova, aquest divendres, poques hores abans de la sortida. Els dos anoiencs presents a la competició han acabat amb bones sensacions.

PUBLICITAT

El 'buggie' amb Farrés i Monleón, en la penúltima etapaEl Rally Dakar del 2020 ja ha finalitzat. Divendres va disputar-se la darrera etapa, amb final a Qidiyya. Tot i que havia de ser més extensa, unes obres en uns gasoductes van forçar a reduir-la. Pel que fa a cotxes, l'odenenc Àlex Haro, que feia de copilot de Giniel de Villiers a l'equip Toyota, ha acabat cinquè. Cap canvi respecte a la seva classificació general de l'etapa 11. El seu Toyota va ser setè a la meta, a 4 minuts i 31 segons del guanyador de l'etapa, Nasser Al-Attiyah. En aquesta darrera etapa, el 'buggie' de Gerard Farrés i l'igualadí Armand Monleón va ser vuitè, a 7 minuts i 31 segons del brasiler Reinaldo Varela. A la general, Haro acaba cinquè en cotxes; Monleón, onzè en 'buggies'.

La duresa d'un terreny desconegut fins ara ha estat un dels handicaps d'aquesta edició. Amb tot, tant Haro com Monleón, podran presumir d'haver guanyat una etapa aquest 2020: el d'Òdena, la segona, mentre que l'igualadí la tercera. Farrés i Monleón van repetir victòria a l'etapa sisena, però van ser penalitzats i se'ls va retirar el triomf. En tot cas, acaben la competició (en el cas d'Haro, molt per sobre de la cèlebre parella Fernando Alonso-Marc Coma) de raid més dura del món.

PUBLICITAT

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.