TORNAR

L’orientador Quim Vich ha estat seleccionat pel Campionat del Món

esports
Dilluns, 30 juny 2025. 12:16. Redacció AnoiaDiari.

L’esportista igualadí ha assolit el gran objectiu de la seva temporada i ha estat escollit com a integrant de la selecció espanyola per participar al Campionat del Món absolut del 7 al 12 de juliol a Finlàndia. Del 21 al 24 de juny, la localitat sueca d’Idre Fjäll va acollir una nova prova de la Copa del Món de curses d’orientació, una competició que reuneix els millors especialistes internacionals de la disciplina. Entre els participants hi va destacar l’orientador Quim Vich representant la selecció espanyola. Va prendre part en les diferents curses del programa —mitja distància, llarga distància i relleus— en un entorn natural caracteritzat per la roca escandinava, la poca visibilitat i el fort desnivell.

Quim Vich va tancar la seva participació amb una 54a posició a la llarga distància i una 79a a la mitja. Diumenge, la prova es va cloure amb els relleus, en què l’equip espanyol masculí no es va poder classificar a causa d’una petita lesió al genoll del corredor igualadí. 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.