TORNAR
PUBLICITAT

Aquest dilluns concentració en defensa de l'escola catalana

A les 19h a la plaça de l'Ajuntament d'Igualada

Diumenge, 9 desembre 2012. 20:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La plataforma Somescola.cat ha convocat una concentració per aquest dilluns 10 de desembre a diverses ciutats de Catalunya, entre aquestes Igualada. La protesta és en contra l'avantprojecte de la llei orgànica de millora de la qualitat educativa (LOMCE), proposada pel ministre d'educació José Ignacio wert, i en defensa de l'escola catalana.

Somescola.cat convoca la ciutadania de Catalunya a una jornada de protesta contra l’avantprojecte de la LOMCE, i en defensa del model d’escola catalana en llengua i continguts. La data és aquest dilluns 10 de desembre, coincidint amb la commemoració del Dia Mundial dels Drets Humans.

Les mobilitzacions tindran lloc en diferents ciutats catalanes, entre aquestes Igualada. La concentració, amb el lema: 'Per un país de tots, l’escola en català', serà a les 7 de la tarda a la plaça de l'Ajuntament.

Pancartes i cartells

Així mateix, la plataforma Somescola.cat insta tots els centres docents a penjar en un lloc visible una pancarta i cartells amb el mateix lema de la concentració 'Per un país de tots, l’escola en català' i a fer breu acte reivindicatiu amb tota la comunitat educativa aquest mateix dilluns, 10 de desembre, a la sortida de l’escola.

El col·lectiu Somescola es va començar a mobilitzar des del mateix moment en què es va fer públic el contingut de l'esborrany de la reforma educativa que trenca la immersió lingüística relegant el català, que deixa de considerar-se matèria troncal a Primària i l'ESO i, per tant, ja no és necessària per obtenir el títol d'Educació Secundària.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.