Divendres, 13/3/2015
2015 lectures

RoYo, innovació en espardenyes

Quan em van oferir escriure aquest espai em van donar llum verda per apropar-vos a la moda d’una manera personal, expressant la meva visió d’ella o aconsellant-vos sobre estils, tendències, conceptes...

Avui us acosto al món del jove lleidatà Dídac Royo i a la seva marca RoYo.

RoYo neix de l’espontani quan el seu creador Dídac decideix fer un curs de serigrafia per desconnectar de l'ordinador. Veient que amb el curs tenia les il·lustracions en les quals invertia temps i esforç però no transcendia més enllà decideix recuperar una feina artesanal que s’estava perdent, l’elaboració d’espardenyes i portar-ho a l’actualitat creant models amb les seves pròpies serigrafies.

La seva creació coincideix amb el boom del hand made (fet a mà) i arran d’una il·lustració que va fer per Sant Jordi s’anima a elaborar uns primers productes serigrafiats, amb un èxit absolut. Això el porta a crear nous dissenys i a centrar-se en  l’espardenya com a eix de la seva marca.

Dídac intervé en tots els processos. Tant en el disseny de la serigrafia,  com en l’estampació i la confecció del producte final, d’una manera 100% artesanal on l’artista s’ involucra en tots els sentits.

Si voleu conèixer la varietat del seu producte, us convido que doneu un cop d’ull a la seva pagina web: http://www.royo.bigcartel.com i que el seguiu en totes les xarxes socials, ja que a través d’elles informa a tots els seguidors de nous llançaments de productes i de les diverses fires arreu de Catalunya en què  té presència. 

Com a dissenyador valoro el producte de km.0, original i amb denominació d’origen. RoYo ens ofereix aquests requisits, i aquest estiu no m’ho penso, n’adquiriré unes!, i tu?

Altres articles de Xavi Grados

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.