TORNAR

La Nau del Rec acollirà la segona edició del ‘Tardeo benèfic’ pel càncer de mama mestàstic

Salut
Dijous, 9 octubre 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

L’Associació Càncer de Mama Metàstic (AECMM) i la Unitat Funcional de Mama de l’Hospital Universitari d’Igualada organitzen, conjuntament, el segon ‘Tardeo benèfic’ d’Igualada que se celebrarà el pròxim dissabte 11 d’octubre, a les 19 h, a la Nau del Rec. 

El programa inclou l’actuació en directe de Víctor Muga Trio, liderat pel metge anestesiòleg de l’Hospital Universitari d’Igualada, Víctor Muga; seguit pel cantant Julian Santos i, finalment, la sessió de DJ Javi Mancebo. 

L’entrada al recinte té un preu de 10 euros i, durant la nit, voluntaris i empreses de la comarca gestionaran el servei de barra i tota la recaptació es destinarà a l’Associació Càncer de Mama Metàstic i a la unitat d’Oncologia de l’Hospital Universitari d’Igualada. 

A més, per a qui no pugui assistir a l’esdeveniment s’ha habilitat una Fila Zero que permetrà que tothom qui ho desitgi pugui fer un donatiu a través de la pàgina web d’iniciatives solidàries del CSA.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.