TORNAR
PUBLICITAT

L'A-2 torna a ser una ratera per les obres

L’actuació de millora del paviment provoca cues

societat
Dimarts, 5 juny 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Aquest dilluns a la tarda, l'autovia va tornar a ser l'escenari de retencions quilomètriques. En aquesta ocasió, en sentit Lleida. Unes obres a l'altura d'Òdena van fer que la cua de cotxes s'allargués fins el terme municipal del Bruc.

PUBLICITAT

Dues setmanes després de les obres en sentit Barcelona que van provocar retencions durant hores, el dilluns de la Segona Pasqua, 21 de maig, i el dimarts 22, les imatges de cues quilomètriques tornaven a l'A-2. Aquest dilluns, les obres a l'altura d'Òdena van ocasionar un embús d'almenys 10 quilòmetres en alguns moments del dia. A la tarda, la retenció s'estirava fins el túnel del Bruc, pràcticament, i les cues van seguir fins entrat el vespre. 

Les obres de millora del ferm, que s'executen en tot el tram anoienc i fins a Barcelona, eren llargament esperades i reclamades per part de l'administració local i els usuaris que, sobretot a través de les xarxes, han manifestat la seva indignació pel pobre manteniment d'una carretera que a penes ha rebut inversions des que va sr construïda i suporta un trànsit d'almenys 40.000 vehicles diaris. 

La clau de volta és l'alta xifra de trànsit pesant, que s'ha evidenciat més aquests dies en els embussos. Un dels seus usuaris habituals, Ricard Tomàs, taxista igualadí, ha manifestat que "una de les solucions seria la gratuïtat pels camions de l'AP-2", la via que discorre en paral·lel a l'autovia. És una solució que ja es va plantejar durant els mesos de l'esllavissada del talús de Montmaneu el 2009, però que no va cristal·litzar.

PUBLICITAT

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.