TORNAR

Les adoberies es posen a punt pel Rec.018 que arrenca dimecres

Més d’un centenar de marques esperen a més de 100.000 visitants al barri adober

societat
Dimarts, 6 novembre 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Els operaris poleixen els darrers detalls perquè més d'una cinquantena d'adoberies estiguin a punt per acollir, del dimecres 7 al dissabte 10, la dinovena edició del fenomen Rec.0 Experimental Stores. En aquesta ocasió, s'estrena una ubicació especial, l'adoberia de Cal Segall.

És cosa d'hores. Aquest dimecres s'enceta el Rec.018 el barri del Rec d'Igualada, que acllirà més de 100 'pop-up stores' de moda que s'instal·laran a la ciutat fins el dissabte 10. Aquest circuit urbà obert a tothom que recorrerà els carrers i carrerons del barri industrial d'Igualada, estarà dividit en cinc grans zones on les marques i dissenyadors oferiran els seus productes, alhora que es podrà gaudir de concerts, actuacions i tastar la cuina d'arreu del món amb els 35 'food trucks' que hi haurà distribuïts per tot el barri.

Els darrers preparatius dins d'una de les adoberiesEl menú de marques participants torna a fer delir a tots aquells que cerquen marques de tendència a bons preus: Levi's, New Balance, Adidas, Mango, Camper, Billabong, Reebok o Pepe Jeans, que ja han participat al Rec.0 en anteriors edicions, juntament amb noves incorporacions com Volcom, DC Shoes, Beatriz Furest, Indi & Cold, Acosta, Mintoday o Superdry, a més de l'oferta esportiva que creix amb Haglöfs, Rossignol o Tsunami, Spyder i Peak Performance.

Pel que fa a l'apartat infantil, RecKids estrena en aquesta edició del Rec.0 una de les adoberies més antigues i emblemàtiques del barri, es tracta de Cal Segall o Cal Valls, del segle XVII. L'espai dedicat als més petits comptarà amb grans firmes com Boboli, Tiny Cottons, Little Creative Factory, Chico, Picnik i 1+ in the family que es sumaran a Bean's Barcelona, yporqué, Micu Micu, Mon Marcel o Little Lia by Beth. I passaran pel Pop Up Day RecKids marques com Suindiatic, Cokoté, Anguè Anguè i Tresxics.

Pas al disseny emergent

El Rec.018 dedica un dels patis centrals al disseny emergent, on conviurà amb dissenyadors consolidats. Serà l'espai del Rec Pop Up Day Estrella Damm, dissenyat com un petit market on cada dia hi ha un dissenyador diferent. En aquesta ocasió hi passaran marques com Colmillo de Morsa, Nona BCN, Heidi Soto, Batech, Mireia Playà o Micuxu entre d'altres. Aquests conviuran amb el talent consolidat de marques com Carlotaoms, Ssic and Paul, Who, Gorni Kramer, David Valls, Susi Sweet Dress, Jordi Rafart o Pau Esteve.

Quatre escenaris

Aquest Rec.0 de novembre, hi ha quatre escenaris situats en àrees diferents del circuit Rec oferiran 25 concerts i sessions de Dj, tots gratuïts. Destaquem, en aquesta edició, grups com Chet, Root Diamonds, Miss Loopita, Mar Gabarre, Red Rombo o Beth. També hi ha el Rec Street Food, amb una oferta gastronòmica variada que pretén reflectir diverses cuines d'arreu del món, amb especialitats molt diferents: cuina oriental, italiana, americana, mediterrània... a més d'una oferta vegana i també per a celíacs. Hi haurà un total de 35 food trucks i un 'pop up' bar repartits en cinc zones del circuit del Rec.018.

Els visitants poden passar per l'espai gastronòmic d'Ametller Origen, amb l'espai de El Bandarra, que oferirà un concert vermut diari, una barra dels mixers de Fever-Tree on degustar diferents combinats, i l'espai de xocolates Simon Coll on provar la millor xocolata desfeta. A més dels tres espais Estrella Damm, patrocinador oficial del Rec.0.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.