TORNAR
PUBLICITAT

L’agrupament escolta Torxa al Castell de l’Areny

societat
Dijous, 17 desembre 2009. 21:45. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Els passats dies 5, 6 i 7 de desembre l’Agrupament Escolta Torxa se’n va anar a les terres del Berguedà a passar tres dies de Campaments de Nadal, que van ser d’allò més divertits. El dissabte a les nou del matí, els escoltes van sortir d’Igualada en direcció al Castell de l’Areny, un bonic poblet format per un petit grup de cases que s’agrupen entorn una església.

L’agrupament escolta Torxa al Castell de l’Areny

Després del trajecte en autobús vam arribar al lloc destinat, la casa de colònies “Flor de Neu”. Tot seguit, vam instal•lar-nos i vam comprovar que ens trobàvem en un territori molt tranquil i acollidor, amb moltes instal•lacions i llocs per passar-nos-ho bé, com per exemple un camp de futbol, una pista de bàsquet, boscos per jugar i fer cabanes, etc.

Durant aquests dies, menuts i joves vam gaudir d’una divertida animació centrada en la família Areny, on hi havia dos germans que, lluitant contra dos personatges dolents, volien salvar el món de la congelació total amb una clau i un microxip.

El mateix dissabte a la tarda, els infants van fer un joc pel poble, per tal de descobrir l’entorn on ens trobàvem, tot fent diferents activitats engrescadores. Després, vam menjar un sopar boníssim per agafar energia i protegir-nos de la fresca que feia a fora. A continuació, vam fer un joc de nit, on els nens havien de buscar monitors que estaven amagats pel poble, per tal que els donessin unes pistes que juntes contenien un missatge secret.

L’endemà ens vam despertar de bon matí per fer una excursió, en la qual petits i grans vam gaudir del companyerisme entre els escoltes i de la immensitat de la natura de la zona, tot passant per Sant Romà de la Clusa . El mateix diumenge a la nit vam fer la festa final ambientada per música i gresca, que va consistir en un concurs per branques, en el qual s’havien de fer diferents proves de ball i cant per aconseguir punts.

El dilluns al matí vam esmorzar i vam fer un taller molt entretingut: una alegre felicitació de Nadal. Després de dinar vam agafar les maletes, les vam carregar a l’autobús i vam tornar cap a Igualada amb ganes d’explicar els bon moments viscuts.

En resum, l’Agrupament Escolta Torxa ha gaudit d’uns dies plens d’alegria, on hi ha hagut moments de tota mena: moments de joc, de consells, d’aprenentatge i de molta gresca!

AE. Torxa

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.