TORNAR

Del 15 al 25 de maig torna la Primavera Gran

societat
Dijous, 8 maig 2025. 03:00. Redacció AnoiaDiari.

Igualada celebrarà un any més la Primavera Gran, que del 15 al 25 de maig oferirà més d’una quinzena de propostes destinades principalment a les persones grans de la ciutat.

La regidora d’Acció Social de l’Ajuntament d’Igualada, Sandra De La Iglesia i el president de l’Associació de la gent Gran d’Igualada, Enric Senserrich, han presentat el programa d’actes. De La Iglesia ha volgut destacar que un any més “s’ha preparat un conjunt d’activitats pensat i fet de la mà de la gent gran de la ciutat, però obert a tothom, apostant per la realització d’activitats intergeneracionals i transversals amb la implicació de les escoles de la ciutat, que permetin la trobada, relació i coneixença entre persones de diferents generacions, creant espais de reunió i activitats conjuntes que permetin que tant joves com grans puguin aprendre i compartir coneixements i experiències”.

La regidora també ha volgut agrair la tasca, suport i la col·laboració de l’Associació de la Gent Gran d’Igualada i els voluntaris que participen en la Primavera Gran i realitzen “una tasca indispensable en la preparació de les activitats, en l’organització dels principals actes i del programa”.

La Primavera Gran presenta els actes que tradicionalment s’engloben dins les activitats d’aquests dies com són els homenatges a les parelles que enguany celebren 50 anys de casats i també l’homenatge a aquells igualadins i igualadines que aquest 2024 compleixen 80 anys.

També es promouen diverses activitats centrades en l’activitat física al Parc Central, el dia 21 de maig, o les sardanes i el ball de tarda del dia 18.

Per la seva banda, el president de l’Associació de la gent Gran d’Igualada, Enric Senserrich, ha destacat els diferents espectacles de música i ball que s’han preparat per aquesta Primavera Gran a part de la sortida que aquest any es farà a Barcelona el dia 22 de maig amb visita al Museu Picasso i la basílica de Santa Maria del Mar. Tant Senserrich com De La Iglesia han animat, un any més, a tothom a participar de les activitats preparades, a gaudir d’aquesta setmana i mitja on la gent gran és la protagonista. La regidora d’Acció Social ha afirmat que des del consistori “seguirem promovent una ciutat amiga de la gent gran que aposta per un envelliment actiu, saludable i en definitiva un envelliment feliç”.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.