TORNAR
PUBLICITAT

Piera fa un reconeixement a Carme Àlvarez del CEIP Herois del Bruc, que es jubila

Representants municipals van ser amb la docent, que ha estat 30 anys al centre

societat
Dijous, 4 octubre 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Diverses generacions de pierencs han passat pel CEIP Herois del Bruc amb Carme Àlvarez a la docència. Aquesta setmana, amb motiu de la seva jubilació, se li ha fet un sentit homenatge.

Ha estat professora i directora de l'escola Herois del Bruc i la seva etapa docent s'ha tancat. Aquest setembre s'ha jubilat la Carme Àlvarez, després de 35 anys dedicats a la docència, dels quals 30 els ha passat com a mestra i directora del centre. Des de l'Ajuntament, amb la presència de l'alcalde Jordi Madrid i el primer tinent d'alcalde Josep Llopart, se li va voler agrair la seva dedicació i estima a l'escola així com la feina que ha dut a terme amb l'únic objectiu que els infants aprenguin i creixin com a persones.

Carme Àlvarez, al centre, amb les autoritats i els companys També des del propi CEIP, se li ha mostrat l'agraïment pel paper tan important que ha tingut a l'escola atès que han compartit amb ella moments com la transformació del centre, la consolidació del claustre i la creació d'una línia d'escola innovadora, inclusiva, que implementa les noves tecnologies i acompanya els infants en els seus processos d'aprenentatge. Tant els representants del consistori com els seus propis companys van aprofitar l'acte d'homenatge per desitjar-li molta sort i que gaudeixi d'aquesta nova etapa que inicia.


1 Comentaris

Ò

Òscar Pallarès

Igualada

4 d'octubre 2018.20:38h

Respondre

Moltes felicitats Carme!
Ara a gaudir d’un merescut descans. Ha estat un plaer haver coincidit amb tu.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.