TORNAR
PUBLICITAT

La pròxima Fira BSTIM fixa les dates pel març del 2019

L’anunci de les dates va anar acompanyat de la presentació de la nova imatge

societat
Divendres, 2 febrer 2018. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Amb el pas a la periodicitat biennal, aquest 2018 no s'ha celebrat el certamen tèxtil BSTIM que l'organització ja va anunciar que se situaria l'hivern de 2019. Ara, se n'ha donat a conèixer les dates, que es mouen al mes de març: els dies 6 i 7.

PUBLICITAT

Aquesta dimecres, en el marc de la passarel·la 080 Barcelona Fashion, es presentava la imatge gràfica de la propera edició de la fira tèxtil BSTIM i també les dates. Serà els dies 6 i 7 de març de 2019. Les entitats organitzadores –Fira d'Igualada i l'agrupació tèxtil FAGEPI- ja han començat a treballar en les tasques de difusió de la quarta edició d'aquest esdeveniment, amb l'objectiu d'aconseguir reunir més expositors i visitants que mai.

Les autoritats igualadines, amb el cartell de la propera edicióL'anunci va tenir lloc al recinte modernista Sant Pau on se celebra la 080,amb la presència de l'alcalde d'Igualada Marc Castells, la Primera Tinent d'Alcalde de l'Ajuntament d'Igualada Àngels Chacón, el regidor de promoció cultural Pere Camps, el president de Fira d'Igualada Joan Domènech, el nou president de l'agrupació tèxtil Fagepi Josep Ignasi Reixach i el seu predecessor Joan Gabarró, i el gerent del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya Miquel Rodríguez.

A l'edició del 2017, BSTIM va reunir una seixantena d'expositors i va atreure uns 1.400 visitants, una xifra similar a les dues edicions anteriors. Els expositors eren principalment tallers que fabriquen peces acabades de confecció i gènere de punt, i els visitants majoritàriament responsables de compres, dissenyadors i distribuïdors de marques de moda europees interessats en trobar proveïdors de proximitat, i venien de diversos països d'arreu del món com Rússia, Anglaterra, Suècia, Holanda i Itàlia. El mateix 2017 es va anunciar al pas a celebracions cada dos anys, per tal d'adaptar-se a la pròpia dinàmica del mercat tèxtil, ja que en un sol any "el sector industrial no incorpora prou novetats i les empreses productores no generen noves capacitats o serveis que s'hagin de presentar a marques i distribuïdors".


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.