TORNAR

El registre de documents de l’Ajuntament d’Igualada canvia d’ubicació els dissabtes

Des d’ara, els dissabtes de 9 a 2, els tràmits es duran a terme a les oficines de la Policia Local, a l’edifici 092

societat
Dimecres, 10 agost 2011. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Des d’aquesta setmana, els registres d’entrada i sortida de documents de l’Ajuntament d’Igualada i dels seus organismes autònoms municipals, Institut Municipal de Cultura, Patronat Municipal d’Esports i Ensenyaments Musicals d’Igualada, així com de la Mancomunitat Intermunicipal de la Conca d’Òdena i del Consorci de l’Aeròdrom General Vives, modificaran la seva ubicació només els dissabtes al matí.

El registre només canvia de lloc els dissabtes

De dilluns a divendres, els procediments de registre de documents no patiran cap canvi, i se seguiran duent a terme a l’Oficina del Ciutadà, al mateix edifici de l’Ajuntament i amb horari de 9 a 14h, com fins ara. En canvi, els dissabtes, aquests registres es traslladen a les oficines de la Policia Local d’Igualada, edifici 092, a l’Avinguda Pau Casals número 10, també amb el mateix horari, de 9 a 14h.

Aquest anunci es va publicar aquest dilluns, 8 d’agost, al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i, per tant, és vigent des d’aquest mateix dimarts. El proper dissabte, 13 d’agost, aquest canvi ja serà efectiu.

Per a qualsevol dubte relacionat amb aquest aspecte, els ciutadans i ciutadanes poden efectuar les seves consultes als telèfons 93 805 21 12 o 93 803 19 50.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.