TORNAR

Tres detinguts a Piera per cultivar marihuana a l'interior de dues cases

societat
Dijous, 17 abril 2025. 12:41. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Entre les dues cases hi havia un total de 968 plantes de marihuana

Agents dels Mossos d'Esquadra van detenir dos homes de 28 anys i un de 45 com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric. 
 
A finals de febrer, els Mossos van tenir coneixement de la possible existència d'una plantació de marihuana a dues cases contigües de Piera. En diverses ocasions el barri on es trobaven les cases s'havia quedat sense llum i es creia que la causa podia ser una plantació de marihuana interior. Segons informa el cos de Mossos d'Esquadra, el consum d'electricitat era molt elevat, equivalent a 80 domicilis.
 
Després de diverses setmanes els investigadors van detectar indicis compatibles amb l'existència de plantacions de marihuana i el passat 15 d'abril es va fer una entrada i perquisició judicial ambdues cases. En un dels habitatges es van localitzar quatre estances dedicades al cultiu, amb un total de 574 plantes cabdellades, i a l'altra casa es van localitzar dues estances amb un total de 394 plantes en estat de creixement. En tots dos domicilis hi havia el subministrament elèctric manipulat.
 
A l'interior de cadascuna de les cases es va localitzar un home, els quals van quedar detinguts com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació de fluid elèctric.
 
Per altra banda, els investigadors van poder relacionar amb els fets un tercer home que va ser detingut el mateix dia al vespre a Igualada. Els detinguts han passat a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia d'Igualada.

0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.