//Plugins sense CDN ?>
'6/25' és la manera com els membres d’Igualada Comerç han donat a conèixer el document que està format per sis àmbits d’actuació i 25 propostes concretes que tenen per objectiu activar i potenciar l’activitat comercial a la ciutat. Entre els altres aspectes, els membres d’Igualada comerç han posat l’accent a convertir Igualada en una ciutat agradable per passejar-hi i per anar-hi a comprar i fomentar la marca ‘Igualada’ arreu del territori.
Per aconseguir-ho Igualada Comerç proposa millorar els accessos a la ciutat, la senyalització i tenir cura del manteniment de la ciutat. En aspectes més específics, Igualada Comerç s’ha decantat per fomentar les zones de vianants i els aparcaments al centre, que segons un estudi realitzat per l’entitat és un dels factors d’insatisfacció més gran entre els clients.
La marca Igualada
Jordi Martínez va apostar per la cooperació público-privada per dinamitzar el comerç i la ciutat. D’aquesta manera, els botiguers i comerciants de la ciutat proposen que l’administració jugui amb els dos dies festius que cada Ajuntament pot decidir deixar obrir els comerços entre els vuit permesos per la Generalitat per tal d’ubicar-los en punts clau en el calendari, dies on a Igualada hi hagi un reclam de gent de fora.