TORNAR

Les adoberies del Rec tornen a obrir les portes a més de 30 marques de tendència

3 dies de Pop'up stores i una agenda cultural plena d'activitats

economia
Dijous, 2 juny 2011. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Aquest dijous les antigues adoberies del barri del Rec d'Igualada tornaran a prendre forma de PoP Up Stores per acollir les 'vendes bestials' de més de 30 marques de tendència. Després de l'èxit de l'edició de novembre, aquesta vegada Rec.0 arriba a la quarta edició amb més força i il·lusió que mai. Amb la creativitat com a bandera i noves marques que esperen seguir sent un motor d'atracció per donar visibilitat al barri del Rec, engega Rec.03

El pati de Martí Enrich a punt per la nova edició de Rec.0

Nous espais al barri del Rec

De dijous a dissabte de 10 del matí a 10 de la nit, una vintena d'adoberies del barri del rec viuran una segona vida com a botigues efímeres. Aquesta iniciativa que va sorgir el novembre del 2009 per donar a conèixer el barri del Rec s'està consolidant a la nostra ciutat i cada vegada crida més visitants que arriben a Igualada per comprar peces de les millors marques als millors preus.

App del rec

Tot i que el missatge d'enguany 'amb una sabata i una espardenya' vol ser, segons expliquen els organitzadors 'un elogi a la precarietat', Rec.03 no deixa de sorprendre i aquesta vegada s'ha creat una aplicació mòbil per a Iphone i Androids a través de la qual, els usuaris d'aquests smart phones podran seguir el recorregut del rec i saber on es troben les seves marques preferides a través de la pantalla.

Noves marques

A les marques que any rere any són fidels a la cita al Rec.0 com Sita Murt, Míram Ponsa, Josep Abril, Marithé... cal sumar-hi nous noms que aquesta vegada s'han incorporat a l'esdeveniment: TCN, Desigual, Diesel o Ash en són només un exemple.

Col·laboració amb Estrella Damm

Els lligams entre Rec.0 i Estrella Damm s'estrenyen en cada edició, aquesta vegada, per cada compra, els visitants de Rec.0 podran beure una cervesa Estrella Damm Gratis i, com ja van fer en l'edició del juny passat, alguns dissenyadors com Sita Murt, TCN o Antoni Miró han customitzat una ampolla d'Estrella Damm.

Una melodia per Rec.0

Com sempre Rec.0 acompanya l'acte més purament comercial d'una àmplia agenda d'activitats culturals. Aquesta vegada Urban Tactus ha composat una peça per piano anomenada 'set vetes sounds' creada expressament per Rec.o. A més a més, durant tots els dies de Rec.0 es podrà gaudir d'una programació àmplia de Dj's.

Apadrinament de Palo Alto

El dijous a les 12 del migdia, Santi Errando, de l'Estudi Mariscal oferirà una xerrada sobre el projecte Palo Alto i farà l'acte d'apadrinament del Rec per part de Palo Alto, una llavor per a una possible futura xarxa de barris industrials d'Europa.


6 Comentaris

j

josep d.

igualada

3 de juny 2011.16:18h

Respondre

Es una bona idea que esta donant bons resultats i afluència de visitants a Igualada, més que no pas algunes ”promocions” oficials i cares. Tan de bó n’hi hagi d’altres en altres temes al... Llegir més llarg de l’any que ens fan falta, El barri ha demostrat que pot ser un àmbit amb atractiu i pot ser un putnd ereferencia de moltes iniciatives.
Felicitats a la gent de REC. 00, 01, 02, ’03...i el que vinguin.

C

Clara

3 de juny 2011.13:33h

Respondre

La veritat és que hi vaig trobar coses de marca a bon preu, a l’abast de moltes butxaques.

c

carivenys

Igualada

3 de juny 2011.12:47h

Respondre

El fet de que Igualada està submergida en una greu crisi económica ha des ser un motiu afegit perqué els mateixos igualadins siguem prescriptors d’aquest tipus d’iniciatives i les fem arribar... Llegir més a parents, amics i coneguts d’arreu, igual que ho fa en Jaume Rodriguez.
Aquest tipus de promoció altruista no costa diners a la ciutat i l’impacte económic es considerable.
El fet de que vingui una allau de gent de fora es molt positiu per a la ciutat en tots els aspectes, restaurants, comerç,...,i tothom se’n beneficia.
Sovint ens queixem de que a Igualada no es fan coses i quan es fan hi solem trobar-hi defectes...
Crec que la iniciativa de’n Jaume es molt positiva i tots hauriem de seguir el seu exemple.
No només les administracions tenen la responsabilitat de la promoció de la ciutat, els ciutadans també hi hem d’aportar el nostra gra de sorra.
Si no ho fem així, ens costarà més sortir d’aquesta maleida crisi.

Endavant Rec 0.3, més iniciatives com aquesta !!

Salut.

P

Paio

Igualada

2 de juny 2011.12:16h

Respondre

Molt optimista veig al del comentari #1, que últimament sembla que fa campanya de Igualada -si es així,perfecte- però amb un cert tuf de campanya d’autopromoció . Més realista el #2.

C

Clara G.

2 de juny 2011.09:46h

Respondre

Esperem que les peces que es venguin al REC no siguin saldos i estiguin a l’abast econòmic dels igualadins, ja prou castigats per la crisi, i no només a l’abast de la gent de fora que ve a... Llegir més buscar marques cares a meitat de preu...que continuen essent caríssimes.
És fantàstic que vinguin visitants a comprar, però és trist que els igualadins no estiguem a l’altura dels preus per poder-nos beneficiar d’aquesta iniciativa.

j

jaume rodriguez enrich

igualada

2 de juny 2011.08:50h

Respondre

EL REC , MELCIOR GASPAR I BALTASAR
Aviat el REC igualarà la convocatòria familiar que representa al fita del 5de gener. La màgica festa dels Reis.
Jo rebere fills , amics , nebots , germans de tot... Llegir més Catalunya i fins i tot una parella que viu el Pais Basc ,una amiga Suisa i dos de Txecosllovakia, per coneixe el REC i visita Igualada.
Amb costará uns centimons mes ben dit uns Euros, dinars , vermutets , cocas d Igualada etc etc ...pero els dono per ben empleats,tot sigui per Igualada,.
Gracies REC ,gracies Reis d Orient
M agrada Igualada

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.