//Plugins sense CDN ?>
Els fets van passar dimecres a la tarda, al voltant de tres quarts de vuit del vespre, hora en què els mossos van rebre l'avís. Segons fonts policials, una noia va ser atropellada pel tren al pas a nivell d'Igualada. El comboi venia de Barcelona i estava a punt d'entrar a l'estació de tren.
Alguns testimonis asseguren que la noia va creuar la via del tren quan les barreres estaven baixades, i que 'per causes que es desconeixen', segons la policia local, 'la jove no es va adonar que venia el tren, ni tant sols va reaccionar quan el conductor va avisar amb la senyal d'alarma'.
La víctima anava sola en el moment de l'atropellament, i de moment no es coneix la seva identitat. De seguida va ser traslladada a l'Hospital d'Igualada.
A causa de l'accident el tren va estar aturat gairebé mitja hora.
L'any passat ja hi va haver un altre accident
No és la primera vegada que el tren atropella a una persona en aquest mateix lloc. El mes d'agost de l'any passat, una dona de 46 anys també va ser atropellada quan intentava travessar el pas a nivell d’Igualada.
El compromís del govern
Accidents com aquests reobren cada vegada el vell debat igualadí sobre la necessitat de soterrar el pas a nivell que actualment travessa una de les principals entrades de la ciutat. Segons va assegurar l'alcalde d'Igualada, Marc Castells, durant el balanç del primer any de govern, un dels objectius marcats per aquesta legislatura és 'convertir Igualada en una ciutat amable' i això passa, entre altres accions per 'iniciar el procés, per part de la Generalitat, que acabi eliminant el pas a nivell de ferrocarril a l’avinguda Montserrat’.
Soterrar aquest pas a nivell per evitar això és una bestiesa! És caríssim i no us preocupeu per les vides humanes que es poden perdre. Si hi ha gent que creua davant del tren sense ni mirar,... Llegir més també creuaran el carrer davant d’un autobús, un cotxe o una ambulància!
Amb els diners que costen les obres segur que es poden fer grans coses que tindran un impacte més gran a les nostres vides.
Soc partidari de soterrar la via del tren, i per lo tant eliminem el pas a nivell. Si soterrem el pas a nivell tindrem el mateix problema domes que sera soterrat.
Hem sap molt greu l’atropellament i espero que tot plegat acabi amb no res més enllà d’alguna magulladura.
Espero també que d’una vegada per totes i per tant vull creure que la d’ara... Llegir més serà la ”vençuda”, es soterri l’estació i desaparegui el pas a nivell.
Però carai, passar amb les barreres baixades i amb el conductor avisant amb la senyal d’alarma no s’hauria de fer mai. Per sort o per desgràcia passo moltes vegades per aquella zona i son moltes també les vegades que amb la barrera baixada la gent passa tranquil-lament sense ni tant sols mirar gaire si ve o no ve el tren; que ve, perquè sinó de que estarien les barreres baixades
JORDI
Igualada
14 de juliol 2012.17:52h
El soterrament de la via ja no és motiu de debat. Està aprovat abans d’aquest lamentable accident. Ho sento CARAPA. Però arriba tard per les persones que hi han perdut la vida.
El que és una... Llegir més llàstima és que hi hagi gent que hi estigui en contra. Però bé, hi ha d’haver de tot, oi?
Evidentment respecto i no comparteixo per a res aquestes opinions sense arguments coherents.
Lamento l’accident i espero que es recuperi la noia el més aviat possible. Alhora, també espero que en CARAPA no es distregui mai enlloc... i si es distreu, no estigui tant de pega.
El soterrament de la via, no congestionarà les vies adjacents cada 30 minuts, la zona serà més segura i es recuperarà sòl per habilitar-la com a zona peatonal. Els veïns de la zona agrairan el gran impacte visual i acústic que aquest canvi comportarà; i l’entorn de l’escola Gabriel Castellà també. Ah! això és igual, perquè en CARAPA segur no viu a la zona i li és igual.
Això sí. Aneu alerta!