//Plugins sense CDN ?>
La Hispano Igualadina compta actualment amb una flota de més de 100 autobusos cobrint 40 rutes interurbanes connectant així uns 300 municipis de les comarques de Barcelona, Tarragona i Lleida, com Igualada, Reus o Vilafranca del Penedès. A més a més, la companyia s’encarrega del transport urbà de Vilafranca, Abrera i Esparrerguera. Tots aquests viatges, fets pels 200 treballadors que té l’empresa, representen el transport d’uns 14.000 viatgers diaris.
La compra s'articularà a través d'una societat participada per Monbús (50%), Caixanova (34%), Vibasa (15%) i l'empresa britànica Arriva (35%). A més, la Xunta gallega ha donat suport a l'operació concedint un aval al grup de sis milions que garanteix el 28,5% d’un préstec bancari de 21 milions d’euros.
L’adquisició es tancarà en les properes setmanes tal i com ho ha explicat a ‘Expansión’ Raúl López, president de Monbus, que ha afegit que aquesta compra no només consolida la seva posició en el mercat català sinó que els situa com el primer de capital espanyol en transport de passatgers per carretera.
Doncs a veure si es nota el canvi de propietaris i els clients comencem a rebre un tracte millor. Això que no tinguin competència, sempre ha acabat perjudicant els passatgers.
Aitor
Vilanova del Camí
24 de novembre 2008.21:04h
Mentre que el canvi signifiqui: preus més econòmics i ampliació de rutes i horàries (especialment per a les terres de Lleida on actualment no hi arriba), perfecte. Si el canvi contràriament... Llegir més serveix per reduir horaris i pujar el preu del bitllet, malament anem.