El famós tubular multifuncional sense costures, més conegut com a Buff, ha estat relacionat des del seu naixement amb el món de l’esport. L’empresa igualadina ha decidit fer un pas més, i llançar-se al món de la moda amb una nova col·lecció ‘causal wear’, és a dir, per a ús no esportiu sinó combinat amb el vestuari quotidià.
La diversificació de Buff s’ha fet oficial aquests dies, amb la participació de l’empresa al saló The Brandery de Barcelona. Segons explica David Camps, director general, ‘es tracta d’un disseny molt portable, amb la idea que es pugui dur amb la roba habitual’. El tipus de teixit emprat en aquesta línia és el tricot, amb uns acabats també diferents. La nova col·lecció es trobarà a les botigues de roba a partir de la propera tardor.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Jordi
Igualada
28 de gener 2010.22:46h
Celebro que hi hagi empreses d’Igualada que mirin endavant i s’obrin nous mercats.