//Plugins sense CDN ?>
Un autobús de la companyia Monbus va patir una avaria dilluns passat a la tarda, abans d'arribar a la rotonda de l'accés que uneix la C15 amb el polígon del Pla de les Gavarreres, dins el terme municipal d'Òdena. El vehicle va rebre assistència tècnica i va ser traslladat amb una grua, després de romandre força estona aturat al voral de la calçada.
Una setmana després que un bus Expres de la mateixa companyia, que cobria la línia Barcelona-Igualada, s'avariés a l'autovia, deixant una trentena de passatgers durant més de mitja hora al lateral de l'autovia, un vehicle de Monbus ha tornat a patir una nova avaria. La tercera -com a mínim- en els darrers dies. Divendres passat, un autocar també es va averiar, en aquest cas a l'entrada d'Igualada.
Els usuaris dels autocars que han patit les esmentades avarieshan manifestat les seves queixes, especialment a través de les xarxes a Internet. També ho han fet diversos usuaris, queixant-se, especialment, dels retards i de les condicions del servei (passatgers que han de viatjar drets; cobrir la línia BCN-IGD amb busos urbans, entre altres). Durant la primera setmana d'agost, l'aplicació #hispanofail ha registrat més de 12 queixes d'usuaris de Monbus (des del 2012 n'ha registrat més de 4000), unes denúncies que se sumen a una llarg historial d'incidències que van motivar que van provocar la realització d'una auditoria i l'anunci, el novembre de l'any passat, de l'inici dels tràmits per a rescindir la concessió.
Adia
Igualada
9 d'agost 2018.17:40h
Vergonya