TORNAR

L’IHC perd a la pista del Bassano, a l’anada a quarts de final de la copa CERS

Bassano 2 – IgualadaHC 1

esports
Diumenge, 18 març 2012. 18:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Els jugadors de l’Igualada no han pogut guanyar a la pista del Bassano tot i el bon joc exhibit durant tot el partit. El 0 a 0 s’ha mantingut durant tota la primera part i no ha estat fins als últims minuts quan s’han marcat els gols.

Foto arxiu

La manca de gols durant els primers 41 minuts s’ha mantingut, entre d’altres coses, per la gran actuació de Cunegatti (41 anys) i sobretot de Roger Fernàndez, que un partit més ha seguit la seva línia incommensurable.

El 0 a 0 es podria haver trencat abans d’arribar al descans, amb un llançament d’Edu Fernàndez, però la bola s’ha estavellat al pal.

A la segona part s’ha mantingut la mateixa dinàmica que no ha canviat fins als últims minuts. Primer Rocasalbas ha avançat als arlequinats amb una jugada per la lateral que ha definit amb una pilota arran de terra prop del pal. El 0 a 1 s’ha mantingut durant 3 minuts al marcador quan ha aparegut l’argentí Nicolàs per marcar dos gols. El primer en una pilota penjada que ell ha desviat des de dins de l’àrea. I el segon ha arribat a falta de 2 minuts i mig quan el mateix Nicolàs ha aprofitat una passada al primer pal des de darrera la portería.

BASSANO 2 (0/2) Cunegatti, Panizza, Taylor, Nicolas (2), Ambrossio, equip inicial. Peripolli, Zen, Lanaro, Trento.

IGUALADA HC 1 (0/1) Roger F, Formatjé, Navarro, Edu i Pelicano, equip inicial. Rocasalbas (1), Dani. Baliu i Larios.

GOLS: segona part. 0-1 Rocasalbas (m 16.16), 1-1 Nicolas (m 19.38), 2-1 Nicolas (22.30).

Els àrbitres: Ventura i Peixoto

Faltes: Bassano, 3 faltes

IHC, 7 faltes

ihc.blog.cat / anoiadiari.cat


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.