//Plugins sense CDN ?>
L’spot revisa, doncs, el conte popular d’Els Tres Porquets amb un llenguatge ingènuament modern (els porquets es mouen lliures, lleugers, sense sorolls i vesteixen amb roba de colors) i el llop és substituït per Darth Vader, el malvat per antonomàsia en l’imaginari col·lectiu contemporani (viatja motoritzat, fa fum, és sorollós i vesteix de negre), subratllant la idea del bé i el mal present en tots els contes clàssics. D’altra banda, mentre la història proposa un llenguatge casual, domèstic i sense efectes especials, la caracterització dels personatges amaga sorpreses surrealistes i poesia freak.
Made in Igualada
El disseny de la campanya publicitària de la fira recau cada any en un artista igualadí diferent. L’autor de la creativitat d’enguany és el dissenyador gràfic, pintor i escultor Ramon Enrich. Llicenciat en Belles Arts per la Universitat de Barcelona, ha dut a terme nombroses exposicions a Barcelona, Àmsterdam, Hong Kong, Nova York, Brussel·les i París. Enrich ha dit que ‘els protagonistes de la campanya transmeten teatre, història, cultura i tradició amb imatges modernes’ i considera que l’spot serà una bona eina de ‘màrqueting de la ciutat’. A més, el rodatge de l’spot, que es podrà veure properament, ha anat a càrrec de l’agència igualadina Boxcom, amb la fotografia de Marc Vila i amb la producció de Rosebud Films.
El gerent de La Mostra, Òscar Balcells, ha assenyalat la notòria repercussió internacional de Ramon Enrich i ha destacat que la campanya reflecteix que ‘en el teatre familiar tant hi tenen cabuda les històries clàssiques com històries més modernes, actuals i contemporànies’.
Per la seva banda, la regidora de Cultura de l’Ajuntament d’Igualada, Maria Enrich, ha remarcat el ‘doble vessant’ de La Mostra com a fira de compra i venda d’espectacles per a programadors i festa per a tots els nens i nenes. La 21a edició de La Mostra es durà a terme del 14 al 18 d’abril a Igualada i està organitzada per l’Institut Català de les Indústries Culturals de la Generalitat de Catalunya i per l’Ajuntament d’Igualada, amb la col·laboració de l’Obra Social de Caixa Catalunya i el patrocini d’Abacus Cooperativa.
Susana
Igualada
12 de març 2010.09:43h
Impacient per veure’l!! ;)